Trwa ładowanie...
reklama
26-04-2007 00:30

Polacy kupują to, co polecą znajomi

Polacy sugerują się reklamami, ale
najchętniej kupują te produkty, które polecą znajomi - wynika z
tegorocznego raportu European Trusted Brands, w którym badane są
zachowania konsumentów w 15 europejskich krajach - informuje
gazeta "Metro".

Polacy kupują to, co polecą znajomiŹródło: AFP
d13p6td
d13p6td

Okazuje się, że wybierając np. proszek do prania, kierujemy się przede wszystkim tym, czy jest on wysokiej jakości. Podobnie zachowuje się 80% europejskich konsumentów, dla których mniej liczy się np. reklama czy tradycje danej marki. Choć kampanie reklamowe decydują o zakupach Polaków nieco częściej, niż to się dzieje u przeciętnego mieszkańca Europy, dla nas szczególnie liczą się też osobiste doświadczenia z daną marką. Powód?

Bo do zakupu nowości najchętniej dajemy się namówić, jeśli zachęcają nas do tego... przyjaciele lub znajomi. Okazuje się, że to właśnie dla Polaków "marketing szeptany" ma największe znaczenie przy wyborze nowości. (PAP)

d13p6td
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13p6td
Więcej tematów