Ogilvy będzie kompleksowo obsługiwać GE Money Bank

13.02.2007 07:10

Konsorcjum Ogilvy (Gruppy66Ogilvy, Ogilvy One, Ogilvy Interactive) wygrało przetarg na obsługę full service GE Money Banku.

GE Money po raz pierwszy zdecydował się przekazać obsługę wszystkich swoich marek - GE Money Bank, Dobry Kredyt i GEpard jednej Agencji. W zorganizowanym przetargu zwycięzcą okazało się konsorcjum Ogilvy. Kontrakt zostaje podpisany na okres 2 lat w zakresie komunikacji ATL i związanych z tym działań BTL. Ogilvy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla wszystkich 3 marek. Do przetargu zostały zaproszone Agencje: BBDO Warszawa, EURO RSCG, Young&Rubicam i Ogilvy.

Za zespół przetargowy w Ogilvy odpowiedzialni byli: Dariusz Kubuj - Dyrektor Strategiczny, OIga Sobieraj - Client Service Director, Michał Nowosielski - Dyrektor Kreatywny, Irek Broda - Zastępca Dyrektora Kreatywnego.

Zespół Klienta reprezentował: Piotr Machel - Dyrektor Biura Promocji, Tomasz Ziemiński - Brand Manager, Magdalena Lipinska - Brand Manager.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także