Trwa ładowanie...
daw1h33
Temat

russia today

Absurdalne tezy szefowej RT. Chce "przestraszyć Zachód"
04-10-2023 07:20

Absurdalne tezy szefowej RT. Chce "przestraszyć Zachód"

Szefowa RT Margarita Simonyan zasugerowała wysadzenie bomby nuklearnej nad Syberią, aby przestraszyć Zachód. W swoim programie oceniła także, że wojna w Ukrainie może trwać wieki.

"Wątpliwa maskarada". 18-latek miał zabić Simonian i Sobczak
15-07-2023 15:23

"Wątpliwa maskarada". 18-latek miał zabić Simonian i Sobczak

Federalna Służba Bezpieczeństwa Federacji Rosyjskiej poinformowała o zatrzymaniu Michaiła Bałaszowa, który rzekomo miał przygotowywać zamach na życie dwóch czołowych propagandystek. Jego celem była Margarita Simonian, redaktorka naczelna Russia Today i prezenterka Ksenia Sobczak. "To jakaś wątpliwa maskarada" - napisał jeden z rosyjskich blogerów.

Francja uderza w Putina. Decyzja ws. Russia Today
08-04-2023 16:26

Francja uderza w Putina. Decyzja ws. Russia Today

Sąd gospodarczy w Nanterre ogłosił w piątek upadłość wspieranego przez Kreml serwisu medialnego Russia Today France - ogłosiła na Twitterze prezes firmy.

Mówił o topieniu i paleniu dzieci. Nawet Simonjan zareagowała
24-10-2022 08:29

Mówił o topieniu i paleniu dzieci. Nawet Simonjan zareagowała

W sobotę prezenter Russia Today Anton Krasowski mówił na antenie o "konieczności topienia ukraińskich dzieci w rzekach lub palenia ich we własnych domach". Okazało się, że tą wypowiedzią zbulwersował nie tylko Zachód, ale nawet innych kremlowskich propagandystów. Stanowczo zareagowała m.in. jego szefowa Margarita Simonjan.

Szefowa Russia Today naprawdę to powiedziała. Przypływ szczerości
05-09-2022 09:14

Szefowa Russia Today naprawdę to powiedziała. Przypływ szczerości

Margarita Simonian - jedna z czołowych propagandystek Putina, szefowa telewizji Russia Today - miała przypływ szczerości na antenie. Potwierdziła przypuszczenia dotyczące kampanii dezinformacyjnej Rosji zagranicą. A do tego przedstawiła się jako "ofiara" administracji USA.

daw1h33
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wykreśliła z rejestru programów rozprowadzanych rosyjskie kanały
24-02-2022 18:41

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wykreśliła z rejestru programów rozprowadzanych rosyjskie kanały

"Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę dotyczącą wykreślenia z rejestru programów rozprowadzanych rosyjskich kanałów, w tym Russia Today" - poinformował Janusz Cieszyński, sekretarz stanu KPRM.

Wrze na linii Moskwa-Berlin. Rosja idzie do sądu
09-02-2022 13:31

Wrze na linii Moskwa-Berlin. Rosja idzie do sądu

Telewizja RT nie odpuszcza i podejmuje odpowiednie kroki prawne. Stacja ogłosiła, że złożyła apelację w niemieckim sądzie. To kolejna odsłona medialnej wojny między Niemcami a Rosją.

Niemcy zablokowali kanał Russia Today
02-02-2022 20:44

Niemcy zablokowali kanał Russia Today

Niemiecki nadawca zablokował kanał Russia Today. W odwecie Rosja zapowiada restrykcje wobec niemieckich mediów. Wiceszefowa kanału RT Anna Biełkina zapowiedziała, że podmiot RT DE Productions odwoła się do sądu w sprawie zakazu nadawania w Niemczech. Ma na to cztery tygodnie.

Niemcy odcięli sygnał Rosjan. Moskwa grozi odwetem
23-12-2021 11:51

Niemcy odcięli sygnał Rosjan. Moskwa grozi odwetem

Wstrzymano nadawanie kanału telewizyjnego RT DE przez satelitę. Niemieckojęzyczny kanał rosyjskiego nadawcy państwowego nie będzie już emitowany z powodu braku zezwolenia w Niemczech.

Ostre słowa Fogla. "Nie ma zgody na 'Russia Today' w Polsce"
20-07-2021 15:12

Ostre słowa Fogla. "Nie ma zgody na 'Russia Today' w Polsce"

Wicerzecznik PiS Radosław Fogiel w ostrych słowach wypowiedział się na temat #lexTVN. Jak zaznaczył polityk, nie ma zgody państwa na tworzenie "polskiej odmiany 'Russia Today'", a kontrowersyjny zapis w projekcie noweli do ustawy o radiofonii i telewizji istnieje w tej ustawie już od 17 lat.

daw1h33
Polityk PiS zszokowana wystąpieniem doradczyni szefowej unijnej dyplomacji. Chce wyjaśnień
28-06-2019 09:24

Polityk PiS zszokowana wystąpieniem doradczyni szefowej unijnej dyplomacji. Chce wyjaśnień

Anna Fotyga napisała list do Federiki Mogherini. Domaga się wytłumaczenia z wywiadu, którego udzieliła jej specjalna doradczyni Nathalie Tocci. Rozmowa odbyła się na antenie propagandowej kremlowskiej telewizji RT (dawniej Russia Today).

Nie stać nas na polską wersję Russia Today, ale jeszcze bardziej na błędy [Komentarz]
09-03-2018 09:59

Nie stać nas na polską wersję Russia Today, ale jeszcze bardziej na błędy [Komentarz]

Napięcia dyplomatyczne z Izraelem obnażyły nasze braki w obszarze komunikacji strategicznej. Dlatego twierdzę, że to, na co Polski nie stać, to kolejne błędy i zaniedbania, rodem z powiedzenia: "Czemuś biedny? Boś głupi. Czemuś głupi? Boś biedny".

Waszyngton piętnuje rosyjskie media w USA. Amerykanie ograniczają wpływy Moskwy
12-09-2017 10:50

Waszyngton piętnuje rosyjskie media w USA. Amerykanie ograniczają wpływy Moskwy

Amerykański rząd idzie na wojnę z rosyjskimi mediami w USA. Anglojęzyczne programy Russia Today i Sputnik zostaną uznane za obcą propagandę. Moskwa zarzuca Waszyngtonowi ograniczanie wolności słowa.

Rosyjski portal zaliczył wpadkę. Oprawę kibiców Legii nazwano... nazistowską
06-08-2017 22:08

Rosyjski portal zaliczył wpadkę. Oprawę kibiców Legii nazwano... nazistowską

Rosyjski portal "Russia Today" w absurdalny sposób skomentował oprawę przygotowaną przez kibiców Legii Warszawa na mecz el. Ligi Mistrzów z Astaną. Dziennikarze określili ją mianem... nazistowskiej.

Ławrow odpowiada Macronowi: antyrosyjska kampania opanowała Europę
30-05-2017 14:29

Ławrow odpowiada Macronowi: antyrosyjska kampania opanowała Europę

Siergiej Ławrow, szef rosyjskiego MSZ twierdzi, że "antyrosyjska kampania" opanowała Europę. To odpowiedź na poniedziałkową konferencję prezydenta Francji Emmanuela Macrona, który powiedział, że finansowane przez Kreml media w czasie kampanii wyborczej przekazywały fałszywe wiadomości na jego temat. W odpowiedzi na zarzut o ataki hakerskie Ławrow odrzekł, że nie jest znany "ani jeden konkretny fakt". - Jeśli będą fakty, nazwiska, to wtedy i nasze odpowiedzi będą konkretne - powiedział.

daw1h33
Doradca ds. bezpieczeństwa u Trumpa otrzymał ponad 33 tys. USD od rosyjskiej telewizji
17-03-2017 04:40

Doradca ds. bezpieczeństwa u Trumpa otrzymał ponad 33 tys. USD od rosyjskiej telewizji

Michael Flynn, były doradca ds. bezpieczeństwa narodowego prezydenta Trumpa otrzymał od finansowanej przez Kreml telewizji RT ponad 33 tys. dolarów - wynika z dokumentów przedstawionych w czwartek przez Komisję Nadzoru Rządowego Izby Reprezentantów.

NATO: znaczne nasilenie rosyjskiej propagandy i dezinformacji od 2014
11-02-2017 18:45

NATO: znaczne nasilenie rosyjskiej propagandy i dezinformacji od 2014

Rosyjska kampania propagandy i dezinformacji znacznie przybrała na sile, odkąd w 2014 roku Rosja anektowała Krym - powiedziała rzeczniczka NATO. Rosyjskie media, takie jak Sputnik i telewizja RT, publikowały w tym czasie fałszywe informacje - dodała.

Rosyjska wojna informacyjna przeniosła się do Francji. Celem Emmanuel Macron
08-02-2017 15:47

Rosyjska wojna informacyjna przeniosła się do Francji. Celem Emmanuel Macron

Po próbach wpłynięcia na wybory w USA, Rosja stara się zamieszać we Francji. Na celowniku Kremla jest największa nadzieja na pokonanie Marine Le Pen, były minister gospodarki Emmanuel Macron.

Eksperci: rosyjska propaganda rozpowszechniała fałszywe wiadomości podczas wyborów w USA. Są na to dowody
25-11-2016 20:24

Eksperci: rosyjska propaganda rozpowszechniała fałszywe wiadomości podczas wyborów w USA. Są na to dowody

- Za zalewem fałszywych newsów podczas wyborów w Stanach Zjednoczonych stała m.in. rosyjska kampania propagandowa, która uderzyła w Hillary Clinton i wspierała Trumpa - pisze "Washington Post"

- Działania tysięcy opłacanych "trolli" miały podważyć wiarę w amerykańską demokrację - czytamy w dwóch niezależnych raportach amerykańskich badaczy

Już wiadomo, jak zmarł Michaił Lesin, b. minister Putina
28-10-2016 19:05

Już wiadomo, jak zmarł Michaił Lesin, b. minister Putina

- Znana jest przyczyna śmierci milionera, b. szefa resortu łączności Rosji
- Michaił Lesin zmarł w związku z licznymi urazami, a także ostrego zatrucia alkoholem
- Przyczyny śmierci podano w raporcie z dochodzenia prowadzonego w z udziałem FBI
- Ciało Lesina znaleziono w listopadzie ub.r. w Dupont Circle Hotel w centrum Waszyngtonu

daw1h33
Łukasz Warzecha: nie ma nic bohaterskiego ani odważnego w zachowaniu dziennikarki Russia Today
07-03-2014 14:09

Łukasz Warzecha: nie ma nic bohaterskiego ani odważnego w zachowaniu dziennikarki Russia Today

Nie ma nic bohaterskiego ani odważnego w zachowaniu dziennikarki Russia Today Abby Martin. Kto idzie pracować do propagandowego rosyjskiego kanału za kremlowską kasę, musi być agentem wpływu albo kompletnym idiotą - pisze Łukasz Warzecha w felietonie dla Wirtualnej Polskiej.

Russia Today: liderzy Majdanu wynajęli snajperów. Ujawniono nagranie
05-03-2014 16:45

Russia Today: liderzy Majdanu wynajęli snajperów. Ujawniono nagranie

Snajperów z Kijowa wynajęli liderzy Majdanu - twierdzi serwis internetowy Russia Today, powołując się na rozmowę szefowej unijnej dyplomacji Catherine Ashton i ministra spraw zagranicznych Estonii Urmasa Paeta. Problem w tym, że RT jest oskarżana o bycie tubą propagandową rosyjskich władz.

daw1h33
daw1h33
Więcej tematów