Trwa ładowanie...

Sosnowiec. Infolinia dla rodzin pacjentów Szpitala Miejskiego

Specjalną infolinię, która ułatwia rodzinom pacjentów uzyskanie informacji o stanie zdrowia ich bliskich uruchomił Sosnowiecki Szpital Miejski. W godz. od 9.00 do 13.00 pod jej numerem dyżurują pielęgniarki.

Sosnowiec. Teraz o stanie zdrowia bliscy pacjentów dowiedzą się za pośrednictwem infolinii.Sosnowiec. Teraz o stanie zdrowia bliscy pacjentów dowiedzą się za pośrednictwem infolinii.Źródło: Sosnowiecki Szpital Miejski
d1wcswe
d1wcswe

Pandemia uniemożliwiła odwiedziny chorych w szpitalach, rodziny nie mogą też osobiście porozmawiać z lekarzem. W Sosnowiecki Szpitalu Miejskim, by pomóc w kontaktach bliskich pacjentów z lekarzem działa więc uproszczony sposób informowania ich o stanie zdrowia pacjentów.

Każda hospitalizowana osoba otrzymuje indywidualny kod PIN, na podstawie którego jest możliwa weryfikacja osoby dzwoniącej i szybkie udzielenie niezbędnych informacji. Procedura jest szczególnie istotna w przypadku pacjentów nieprzytomnych lub niezdolnych do zrozumienia informacji medycznych, którzy sami nie mogą skontaktować się ze swoją rodziną.

- Chcąc dodatkowo usprawnić kontakt z bliskimi pacjentów uruchomiliśmy dodatkowo, specjalną infolinię. Dedykowany numer telefonu: (32) 41 30 643 czynny będzie codziennie, w godzinach od 9:00 do 13:00. Punkt obsługiwany jest przez pielęgniarki, które mogą udzielać informacji w zakresie wykonywanej przez siebie funkcji, po wcześniejszej konsultacji z odpowiednim oddziałem – poinformowała Aneta Kawka, prezes Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego.

Sosnowiec. Specjalna infolinia dla bliskich

Rodzina pacjenta nadal może kontaktować się także bezpośrednio z odziałem i z lekarzem specjalistą, aby uzyskać informacje o stanie chorego.

d1wcswe

Zasady przyznawania kodu PIN pacjenta nie zmieniły się. Podczas przyjęcia do szpitala pacjent może wskazać osoby upoważnione, którym personel może przekazać informacje i dane o stanie jego zdrowia. Następnie pacjent otrzymuje indywidualny numer PIN, pod którym został wpisany do księgi głównej szpitala. W przypadku pacjentów nieprzytomnych lub niezdolnych do zrozumienia informacji, którzy nie mogli wskazać osoby upoważnionej do uzyskania informacji, przeprowadza się wywiad z osobą dzwoniącą. Telefonujący powinien podać swoje dane oraz dane pacjenta i odpowiedzieć pozytywnie na 2 z 4 pytań kontrolnych zadawanych przez pracownika szpitala.

Koronawirus w Polsce. Apel ws. karetek. "Jest bardzo źle"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1wcswe
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wcswe
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj