PolskaZestaw Maty w McDonald's. Co zjemy w zestawie sygnowanym przez rapera?

Zestaw Maty w McDonald's. Co zjemy w zestawie sygnowanym przez rapera?

Popularny warszawski raper Mata podpisał umowę z McDonald's. Wkrótce do restauracji w całej Polsce trafi zestaw sygnowany jego pseudonimem. Co znajdzie się w środku? M.in. napój, który nawiązuje do innego artysty.

Zestaw Maty w McDonald's
Zestaw Maty w McDonald's
Źródło zdjęć: © FORUM, PAP

17.10.2021 17:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W mediach społecznościowych McDonald’s pojawiła się tajemnicza grafika z logiem sieci oraz liczbą 33. To zapowiedź promocyjnego zestawu, który powstał we współpracy z artystą Michałem "Matą" Matczakiem, który bije w Polsce rekordy popularności.

Dlaczego 33? Ponieważ ekipa Maty nazywa się Gombao 33, gdzie początek nawiązuje do syczuańskiego kurczaka gongbao (- Pewnie znajdziesz nas w chińskiej knajpie - rapuje Adam w kawałku "Gombao 33"), a koniec to numer Gimnazjum im. Stefana Batorego w Warszawie, do którego uczęszczali członkowie składu.

Zestaw Maty w McDonald’s. Co się w nim znajduje?

Zestaw Maty we wszystkich McDonald’s w Polsce trafi do sprzedaży w poniedziałek, 18 października, i będzie kosztował 18 złotych. Co w nim znajdziemy? Potrójnego cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Matcha Latte wiąże się z kolei z innym popularnym artystą, czyli Kubą "Quebonafide" Grabowskim, który nagrał utwór o takim właśnie tytule, a w kawałku "Papuga" z najnowszej płyty Maty pozdrawia słuchaczy słowami "smacznej matchy". Jest także współwłaścicielem warszawskiej herbaciarni Miss Ti, w której można wypić m.in. matcha latte.

"Młody Matczak" z podwójną platyną przed premierą

Zestaw Maty w McDonald’s to element promocji najnowszej płyty rapera pt. "Młody Matczak", która miała premierę na początku października. Koncert, który odbył się w związku z tym na lotnisku na Bemowie, zgromadził 40 tys. słuchaczy.

Sama płyta, wydana przez SMB Label, zanim trafiła na półki sklepów, pokryła się podwójną platyną, co oznacz, że sprzedano 60 tys. egzemplarzy przedpremierowych.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Komentarze (45)