Śląskie. Metropolia jest POP. Ruszyła internetowa platforma obsługi pasażera ZTM

Internetowy Punkt Obsługi Pasażera uruchomił – pod skrótem "e-POP" – Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM). Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Śląskie. Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.Śląskie. Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Źródło zdjęć: © ZTM GZM
oprac.  Tomasz Kapica

Nowe rozwiązanie, które integruje narzędzia sprzedażowe i kontaktowe, jest już dostępne na stronie internetowej ZTM. Przejmie część funkcji, które pełniła dotąd sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu ŚKUP; ma ona przestać działać w poniedziałek 22 marca.

ZTM informuje, że e-POP łączy internautów z Portalem Klienta, dzięki któremu można m.in. sprawnie zarządzać swoją kartą ŚKUP, czy też z wyszukiwarką połączeń i rozkładów jazdy. Istotna jest również funkcja "złóż wniosek lub skargę", która odsyła pasażerów do właściwego formularza.

Internetowy POP ułatwia również pobranie aplikacji "Mobilny ŚKUP" oraz bezpośrednio przekierowuje do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, gdzie możliwe jest np. sprawdzanie odjazdów w czasie rzeczywistym. 

- Impulsem do stworzenia e-POP były najczęściej zgłaszane sprawy przez pasażerów w stacjonarnych Punktach Obsługi Pasażera i poprzez infolinię. Chęć odpowiedzenia na potrzeby pasażerów skłoniła ZTM do zebrania najważniejszych informacji w jednym miejscu – przekonuje rzecznik ZTM Michał Wawrzaszek.

Pogoda prosto z IMGW. Wiosna? Jaka wiosna? Uwaga! Zmiana prognozy

- Ogromne znaczenie, wynikające przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii, miała także chęć ułatwienia i dodatkowego przekonania pasażerów do zdalnego załatwiania spraw – dodaje Wawrzaszek.

Śląskie. ZTM wprowadza elektroniczną platformę informacyjno-sprzedażową e-POP

W efekcie tego powstała dedykowana przestrzeń w internecie, w której można załatwić najważniejsze rzeczy.

- E-POP to odpowiedź na zgłaszane do nas sprawy. Chcemy, by pasażerowie poświęcali jak najmniej czasu na szukanie odpowiedniej strony i interesujących ich informacji. W e-POP zrobią to szybciej i sprawniej, i co ważne w bezpieczny sposób – zapewnia Małgorzata Gutowska, dyrektor ZTM.

Wybrane dla Ciebie

"Nie idziemy na kompromis". Francja reaguje na drony Rosji nad Polską
"Nie idziemy na kompromis". Francja reaguje na drony Rosji nad Polską
Czym jest artykuł 4. NATO? Wyjaśniamy
Czym jest artykuł 4. NATO? Wyjaśniamy
Zestrzelone drony nad Polską. Donald Tusk przedstawił najnowsze informacje w Sejmie
Zestrzelone drony nad Polską. Donald Tusk przedstawił najnowsze informacje w Sejmie
Pytali Trumpa o sytuacje w Polsce. Nie odpowiedział
Pytali Trumpa o sytuacje w Polsce. Nie odpowiedział
Ukraina gotowa pomóc Polsce. Jasne przesłanie Zełenskiego
Ukraina gotowa pomóc Polsce. Jasne przesłanie Zełenskiego
Drony naruszają granice NATO. Celowy test czy przypadek?
Drony naruszają granice NATO. Celowy test czy przypadek?
Jest reakcja szefowej KE po naruszeniu polskiej przestrzeni powietrznej. "Bezmyślne i bezprecedensowe"
Jest reakcja szefowej KE po naruszeniu polskiej przestrzeni powietrznej. "Bezmyślne i bezprecedensowe"
Konferencja Nawrockiego ws. dronów. "Dowiedziałem się o 3 w nocy"
Konferencja Nawrockiego ws. dronów. "Dowiedziałem się o 3 w nocy"
Rosyjskie drony nad Polską. Nowe informacje z NATO
Rosyjskie drony nad Polską. Nowe informacje z NATO
Szczątki kolejnego drona. Tym razem pod Piotrkowem Trybunalskim
Szczątki kolejnego drona. Tym razem pod Piotrkowem Trybunalskim
"48 godzin". Prezydent informuje o działaniach wojska
"48 godzin". Prezydent informuje o działaniach wojska
Podejrzany obiekt w polu. Sprawdzają, czy to zestrzelony dron
Podejrzany obiekt w polu. Sprawdzają, czy to zestrzelony dron