RegionalneŚląskŚląskie. Metropolia jest POP. Ruszyła internetowa platforma obsługi pasażera ZTM

Śląskie. Metropolia jest POP. Ruszyła internetowa platforma obsługi pasażera ZTM

Internetowy Punkt Obsługi Pasażera uruchomił – pod skrótem "e-POP" – Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM). Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Śląskie. Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Śląskie. Platforma ma pomóc pasażerom sprawniej korzystać z usług komunikacji w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Źródło zdjęć: © ZTM GZM

19.03.2021 | aktual.: 06.03.2024 20:42

Nowe rozwiązanie, które integruje narzędzia sprzedażowe i kontaktowe, jest już dostępne na stronie internetowej ZTM. Przejmie część funkcji, które pełniła dotąd sieć 40 Punktów Obsługi Klienta systemu ŚKUP; ma ona przestać działać w poniedziałek 22 marca.

ZTM informuje, że e-POP łączy internautów z Portalem Klienta, dzięki któremu można m.in. sprawnie zarządzać swoją kartą ŚKUP, czy też z wyszukiwarką połączeń i rozkładów jazdy. Istotna jest również funkcja "złóż wniosek lub skargę", która odsyła pasażerów do właściwego formularza.

Internetowy POP ułatwia również pobranie aplikacji "Mobilny ŚKUP" oraz bezpośrednio przekierowuje do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, gdzie możliwe jest np. sprawdzanie odjazdów w czasie rzeczywistym. 

- Impulsem do stworzenia e-POP były najczęściej zgłaszane sprawy przez pasażerów w stacjonarnych Punktach Obsługi Pasażera i poprzez infolinię. Chęć odpowiedzenia na potrzeby pasażerów skłoniła ZTM do zebrania najważniejszych informacji w jednym miejscu – przekonuje rzecznik ZTM Michał Wawrzaszek.

- Ogromne znaczenie, wynikające przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii, miała także chęć ułatwienia i dodatkowego przekonania pasażerów do zdalnego załatwiania spraw – dodaje Wawrzaszek.

Śląskie. ZTM wprowadza elektroniczną platformę informacyjno-sprzedażową e-POP

W efekcie tego powstała dedykowana przestrzeń w internecie, w której można załatwić najważniejsze rzeczy.

- E-POP to odpowiedź na zgłaszane do nas sprawy. Chcemy, by pasażerowie poświęcali jak najmniej czasu na szukanie odpowiedniej strony i interesujących ich informacji. W e-POP zrobią to szybciej i sprawniej, i co ważne w bezpieczny sposób – zapewnia Małgorzata Gutowska, dyrektor ZTM.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)