Jacek Kurski chwali się "Sylwestrem Marzeń"
Prezes TVP Jacek Kurski razem z żoną bawił się na "Sylwestrze Marzeń" w Zakopanem. Mimo to trzymał jednak rękę na pulsie wydarzeń i cały czas informował na Twitterze, jakim powodzeniem cieszy się ta impreza wśród widzów. "'Sylwester Marzeń' i wyniki marzeń" - chwalił się prezes TVP.
TVP po raz kolejny zorganizowała w Zakopanem "Sylwestra Marzeń". Na scenie pojawiło się wiele polskich i zagranicznych gwiazd, m.in.: Thomas Anders z Modern Talking, Julio Iglesias Junior, Jason Derulo, Maryla Rodowicz, Zenon Martyniuk, Roksana Węgiel, Sławomir, Boys, Weekend, MIG i Piotr Kupicha.
Na imprezie bawił się Jacek Kurski z żoną Joanną. Prezes TVP w ferworze szampańskiej zabawy nie zapomniał jednak o śledzeniu wyników oglądalności tej imprezy i chętnie dzielił się nimi z użytkownikami Twittera.
"Sylwester Marzeń w Zakopanem i wyniki marzeń. O 21.15 TVP2 6,8 mln, Polsat 1,7 mln. Bądźmy razem i jesteśmy razem z Telewizją Polską. Dziękujemy!" - napisał w piątek ok. godz. 21.30.
Godzinę później podał kolejne dane: "Dobijamy do 8 mln! (pod koniec występu Maryli). Jesteśmy razem. Sylwester Marzeń. Dziękujemy!".
"Pękło 8 mln. O 22.30 8,1 mln! Dziękujemy" - relacjonował Kurski tuż po godz. 11.
W Nowy Rok, tuż przed godziną 7 rano Jacek Kurski po raz kolejny pochwalił się wynikami oglądalności "Sylwestra Marzeń". "Z serca dziękuję Widzom Telewizji Polskiej za 6. z rzędu i 5. pod Tatrami wspaniałe zwycięstwo Sylwestra Marzeń 2021/22, ze średnią widownią 6,1 mln, w piku 8,14 mln widzów (ok. 22.30 na Maryli i Sarze James). Dziękujemy! PS. Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu średnio 2,62, pik 3,29 mln" - poinformował prezes TVP.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Jak przypomina serwis natemat.pl podawane przez Kurskiego dane dotyczące oglądalności to wyniki autorskiego badania, które publiczny nadawca zaczął wykorzystywać w 2018 roku. Model oglądalności rzeczywistej (MOR), o którym mowa, wykorzystuje dane spływające z punktów pomiarowych (ponad 180 tys. gospodarstw domowych w ponad 1500 gminach w Polsce) w czasie rzeczywistym. Badania sfinansowane przez TVP oparte są na panelu Netii i analizowane przez specjalistów ze Szkoły Głównej Handlowej.
Źródło: Twitter.com, natemat.pl