Trwa ładowanie...
d2rgn9n
Temat

robert biedroń

"Moja sprawa". Nerwowo zareagował na pytanie o kontakty w koalicji
3 lutego 2025, 10:50

"Moja sprawa". Nerwowo zareagował na pytanie o kontakty w koalicji

Minister Katarzyna Pełczyńska-Nąłęcz poinformowała w sobotę na platformie X o obcięciu środków na budownictwo społeczne w budżecie na 2025 rok. "Po fakcie pojawia się tłumaczenie - pieniądze poszły na powodzian. Ofiarom powodzi należy się pomoc, to bezdyskusyjne. Powstaje jednak pytanie: pomoc dla powodzian miała przecież pójść z pieniędzy planowanych na kredyt 0 proc. Czy tak się stało?" - dodała dzień później. Sprawa wywołała napięcia w koalicji, pojawiły się uzasadnione pytania o stan komunikacji między członkami partii tworzących sejmową większość. W programie "Tłit" Wirtualnej Polski Patryk Michalski pytał Roberta Biedronia (Nowa Lewica) o to, kiedy ostatnio rozmawiał z liderami koalicji rządzącej: Donaldem Tuskiem, Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem czy Szymonem Hołownią. - Rozmawiamy na bieżąco. Nie muszę się panu spowiadać z tego, kiedy rozmawiam z liderami, rozmawiam często - oświadczył europoseł. Reporter WP jednak nie dawał za wygraną i ponowił pytanie. - Po co to panu? Co to pana obchodzi? To jest moja sprawa, kiedy ja z kim rozmawiam - odparł z oburzeniem Biedroń. Oceniając publiczny spór między Pełczyńską-Nałęcz i resortem Krzysztofa Paszyka, gość WP ocenił, że jest "to głupie" i "gorszące". - To nie pomaga tej koalicji. Są rzeczy, które powinno się rozwiązywać poza kamerami - podkreślił.

Komisja ds. Pegasusa do likwidacji? Biedroń uderza w koalicję
3 lutego 2025, 09:59

Komisja ds. Pegasusa do likwidacji? Biedroń uderza w koalicję

Komisja śledcza ds. Pegasusa nie przesłuchała w piątek byłego ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Najpierw policja nie mogła znaleźć polityka. Kiedy okazało się, że jest w studiu telewizji Republika, funkcjonariusze zatrzymali go i doprowadzili do budynku Sejmu. Posiedzenie komisji zostało jednak zakończone, zanim poseł PiS tam dotarł. Europoseł Nowej Lewicy Robert Biedroń ocenił w programie "Tłit" Wirtualnej Polski, że był to "niezawiniony błąd komisji". Przekonywał, że jej członkowie "działają w pewnych emocjach, w pewnym kontekście, w pewnych oczekiwaniach i pod pewną presją". - Nie byłoby dziś tej dyskusji, gdyby ta decyzja była inna, gdyby było po przesłuchaniu Ziobry - oświadczył europoseł. Według niego komisja powinna była poczekać z przesłuchaniem byłego ministra sprawiedliwości, aż zostanie on doprowadzony przez policję. - Komisja powinna być skuteczna. Po to ją wybraliśmy, po to płacimy 200 tys. miesięcznie za jej funkcjonowanie, żeby była skuteczna - podkreślił. Biedroń przekonywał, że lepiej byłoby gdyby sprawę inwigilacji Pegasusem badała tylko prokuratura, która ma większe uprawnienia od komisji śledczej. - Jeżeli ona (komisja ds. Pegasusa -red.) nie nabierze jakiejś wagi, jeżeli chodzi o swoje kompetencje, dostęp do dokumentów, nie będzie bliższej współpracy ze służbami specjalnymi, to uważam, że powinna się zastanowić nad swoim funkcjonowaniem - powiedział Biedroń. - Być może formuła funkcjonowania komisji śledczych się wyczerpała - ocenił.
Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne
3 lutego 2025, 07:01

Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne

Zapraszamy na poranne pasmo publicystyczne Wirtualnej Polski. Od poniedziałku do piątku o godz. 7.45 na stronie głównej WP. Zapraszamy na "Tłit" (godz. 7.45) i "Newsroom" (godz. 8.10).

Biedroń o kandydacie Lewicy. "To może być czarny koń tych wyborów"
25 listopada 2024, 12:14

Biedroń o kandydacie Lewicy. "To może być czarny koń tych wyborów"

Koalicja Obywatelska i PiS przedstawiły w weekend swoich kandydatów w wyborach prezydenckich. A co z kandydatem Lewicy? Kiedy poznamy jego nazwisko? - z takim pytaniem Patryk Michalski, prowadzący program "Tłit" WP, zwrócił się do gościa, europosła Roberta Biedronia z Nowej Lewicy. - Chcemy, żeby to były emocjonujące tygodnie, dlatego tej decyzji jeszcze nie podjęliśmy. W środę o godz. 11 będziemy mieli kolejne wyniki badań, które zleciliśmy i w ciągu najbliższych dni będziemy podejmowali decyzję. Myślę, że w połowie grudnia - na przełomie grudnia i stycznia będziemy przedstawiali naszą kandydaturę na prezydenta, albo prezydentkę - odparł polityk Nowej Lewicy. Nie chciał zdradzić wyników wcześniejszych badań, twierdząc, że "otworzyłoby to niepotrzebną dyskusję". Zapewnił, że Lewica ma "w kim wybierać". - Sami państwo na tej giełdzie podajcie nazwiska, całkiem mocne, szczególnie kobiet, które chcą startować w wyborach - dodał Biedroń. - Mówi pan "kandydat/kandydatka". Czy to oznacza, że Lewica rozważa też kandydatury spośród mężczyzn? - dopytywał Michalski. - Z badań wynika, że są też bardzo mocne szanse na poparcie przez nasz elektorat mężczyzn. Nie chciałbym przesądzać, do tej pory na giełdzie były nazwiska kobiet, jednak z tych badań nie wynika jednoznacznie, że takie jest oczekiwanie naszego elektoratu - odparł współprzewodniczący Nowej Lewicy. - Czyli nie wyklucza pan kandydatury mężczyzny? - zapytał wprost prowadzący. - Sytuacja jest dynamiczna. Tak, nie wykluczam - odparł Biedroń. - Ale wolałby pan, żeby to była kobieta? - dopytywał Michalski. - Uważam, że dzisiaj jest takie oczekiwanie społeczne, jeśli chodzi o Lewicę, że powinna to być kobieta. Zwłaszcza, że byłaby to jedyna kobieta w tym wyścigu prezydenckim - odparł polityk. - To mógłby być czarny koń tych wyborów - dodał Robert Biedroń, zapewniając, że sam nie zamierza startować.

Daniel Obajtek będzie rządził TVN? Biedroń: Opowiada farmazony
25 listopada 2024, 10:56

Daniel Obajtek będzie rządził TVN? Biedroń: Opowiada farmazony

Powróciły kuluarowe doniesienia o próbie przyjęcia TVN-u i o tym, że Daniel Obajtek mógłby tam czuć się jak u siebie. W ubiegłym tygodniu Obajtek, tuż przed przesłuchaniem w NIK stwierdził w rozmowie z dziennikarzem TVN24, że już niedługo "będzie chodził do tej stacji, jak do siebie". - Czy w kuluarach Parlamentu Europejskiego słychać coś o tym, o jego ambicjach, o chęciach przejęcia TVN-u? - z takim pytaniem Patryk Michalski, prowadzący program "Tłit" w WP, zwrócił się do swojego gościa, europosła Roberta Biedronia z Lewicy. - Ja ubolewam nad tym, od razu chciałbym to podkreślić. Natomiast w kuluarach Parlamentu Europejskiego nic nie słychać o całej delegacji Zjednoczonej Prawicy, łącznie z panem Obajtkiem. Ja nie widuję pana Obajtka pracującego na komisjach, wykonującego jakąkolwiek widoczną, efektywną pracę europarlamentarzysty. Widuję go w prokuraturze, widuję go na przesłuchaniach... - odparł europoseł. - To takie pana złośliwości - zauważył prowadzący program. - Ale proszę sprawdzić jego aktywność europarlamentarną. Czy zabiera głos, czy nad czymś pracuje? Zjednoczona Prawica w Parlamencie Europejskim ma marginalne znaczenie, dlatego, że należy do frakcji, która nie współrządzi Unią Europejską, jest w opozycji - ocenił gość programu. - Pan Obajtek będzie opowiadał takie farmazony, żeby zaistnieć, ponieważ swoją pracą, mówiąc kolokwialnie: tym, co dowozi z Parlamentu Europejskiego, nie ma się czym chwalić - dodał europoseł Robert Biedroń.

d2rgn9n
Biedroń: Nawrocki do dymisji, Trzaskowski na urlop
25 listopada 2024, 10:00

Biedroń: Nawrocki do dymisji, Trzaskowski na urlop

Szef IPN, Karol Nawrocki, mówił tak: "Jeśli zaufacie mi jako kandydatowi obywatelskiemu, skończy się wojna polsko-polska". Mówił też, że to jest jego pierwsza obietnica. Przekonał pana? - z takim pytaniem Patryk Michalski, prowadzący program "Tłit" WP, zwrócił się do gościa, europosła Roberta Biedronia z Lewicy. - Nie przekonał, dlatego że Karol Nawrocki jest kandydatem PiS. To jest ściema z tą kandydaturą obywatelską - odparł Biedroń. - Oczekuję przede wszystkim od pana Nawrockiego, skoro zgodził się kandydować, że dzisiaj zrezygnuje z prezesowania IPN. Ustawa o IPN mówi jasno, że takiej funkcji nie można łączyć z angażowaniem się w działalność polityczną - dodał. - Czy Rafał Trzaskowski, jako kandydat KO, też powinien zrezygnować z pełnienia funkcji prezydenta miasta? - zapytał prowadzący program. - Ustawa tego nie mówi - odparł polityk Lewicy. Zwrócił jednak uwagę na fakt, że włodarz tak dużego miasta, biorąc udział w kampanii prezydenckiej, nie będzie miał czasu, by zajmować się sprawami Warszawy. - Prawo w tej sprawie nie jest jednoznaczne, ale zgodnie z zasadami etycznymi, powinien przynajmniej wycofać się, wziąć urlop, wyznaczyć zastępcę - stwierdził europoseł. - A marszałek Szymon Hołownia powinien zrezygnować? - dopytywał Patryk Michalski. - Tu jest problem, w przypadku prezydenta, marszałka, nie ma zastępstwa - odparł Biedroń. - A wie pan, że to pytanie wróci do was, gdy np. waszą kandydatką będzie ministra Dziemianowicz-Bąk? - zauważył prowadzący. - Myślę, że ciężko będzie pogodzić pełnienie funkcji w tak ważnym ministerstwie z kampanią wyborczą. My bierzemy to także pod uwagę wybierając naszą kandydatkę, czy kandydata - odparł europoseł Robert Biedroń.

Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne
25 listopada 2024, 07:25

Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne

Zapraszamy na poranne pasmo publicystyczne Wirtualnej Polski. Od poniedziałku do piątku o godz. 7.45 na stronie głównej WP. Zapraszamy na "Tłit" (godz. 7.45) i "Newsroom" (godz. 8.10).

Lewica wskaże kandydatkę na prezydenta. Padły dwa nazwiska i data
26 października 2024, 15:06

Lewica wskaże kandydatkę na prezydenta. Padły dwa nazwiska i data

Lider Nowej Lewicy, europoseł Robert Biedroń, ogłosił, że partia planuje wystawić własną kandydatkę na prezydenta. Wybór ma się odbyć między minister Agnieszką Dziemianowicz-Bąk a wicemarszałkinią Magdaleną Biejat, a decyzja zostanie podjęta prawdopodobnie na początku stycznia.

Zalewska reaguje na nagranie w sieci: Tak, rozmawiamy ze sobą
24 października 2024, 12:46

Zalewska reaguje na nagranie w sieci: Tak, rozmawiamy ze sobą

"Tak, rozmawiamy za sobą. Różnimy się, ale naszym obowiązkiem jest znajdowanie nici porozumienia w sprawach ważnych dla Polski" - napisała na platformie X Anna Zalewska. Europosłanka PiS zareagowała w ten sposób na komentarze po publikacji krótkiego nagrania, na którym widać, jak w serdeczny sposób rozmawia z Joanną Scheuring-Wielgus z Lewicy.

Kryzys w Lewicy. Biedroń jednoznacznie komentuje
8 października 2024, 08:10

Kryzys w Lewicy. Biedroń jednoznacznie komentuje

Dalsza konsolidacja Lewicy stanęła pod znakiem zapytania. - Partia Razem będzie musiała podjąć ważne decyzje strategiczne - zapowiedział Robert Biedroń. Jeden z współprzewodniczących Nowej Lewicy powtórzył słowa Włodzimierza Czarzastego, że może dojść do rozłamu.

d2rgn9n
Palikotowi zawdzięcza wielki awans. "Pogubił się"
5 października 2024, 21:54

Palikotowi zawdzięcza wielki awans. "Pogubił się"

Robert Biedroń wszedł do wielkiej polityki za sprawą Janusza Palikota. To dzięki Ruchowi Palikota zasiadł w ławach sejmowych i zbudował swoją rozpoznawalność. - Pogubił się - tak po latach mówi Biedroń o dawnym patronie, który właśnie trafił do aresztu.

Kto liderem Lewicy? Gawkowski o Czarzastym i Biedroniu
1 października 2024, 11:28

Kto liderem Lewicy? Gawkowski o Czarzastym i Biedroniu

- Tak, na pewno - odpowiedział Krzysztof Gawkowski, zapytany we wtorek o to, czy jest gotów stanąć do walki o bycie liderem Lewicy. Wicepremier mówił też o "jasnym kierunku" partii i kandydatach w nadchodzących wyborach prezydenckich.

"Moralne i polityczne zero". Ostre słowa senatora Lewicy o Biedroniu
27 czerwca 2024, 09:26

"Moralne i polityczne zero". Ostre słowa senatora Lewicy o Biedroniu

- Pan Biedroń jest moralnym i politycznym zerem - mówił Maciej Kopiec, który kiedyś współtworzył partię Wiosna z Robertem Biedroniem. Stwierdził, że "ma na to argumenty, to nie jest prywatna ocena".

Biedroń z komentarzem o Lewicy. Żukowska: Robert, na litość boską
24 czerwca 2024, 19:50

Biedroń z komentarzem o Lewicy. Żukowska: Robert, na litość boską

"Lewica wygrywa, gdy jest zjednoczona. Przegrywa, gdy jest podzielona" - napisał w mediach społecznościowych Robert Biedroń, komentując w ten sposób doniesienia na temat przyszłości klubu. Złośliwości nie szczędziła mu Anna Maria Żukowska, która jego słowa określiła jako "pusty frazes".

Biedroń: nie widzę możliwości zerwania koalicji. Jest pewne "ale"
5 czerwca 2024, 11:53

Biedroń: nie widzę możliwości zerwania koalicji. Jest pewne "ale"

Donald Tusk w swoich 100 konkretach zapowiadał, że zostanie wprowadzona ustawa o związkach partnerskich. Jednak nadal w tej sprawie nic się nie zmieniło. - Ubolewam nad tym - stwierdził w programie "Tłit" WP Robert Biedroń. - Nasze zniecierpliwienie w tej sprawie rośnie, dlatego po wyborach do Parlamentu Europejskiego, spotykamy się i musimy zastanowić się, jakie priorytety ustawić, jeśli chodzi o naszą umowę w koalicyjną - powiedział wiceszef Lewicy. Prowadzący Patryk Michalski zapytał Biedronia, czy widzi w skrajnym przypadku możliwość zerwania koalicji. - Dzisiaj nie widzę takiej możliwości i nie stanie się tak, ale dopuszczam taką sytuację, w której Lewica będzie bardziej sceptycznie patrzyła na to, jakie projekty oczekuje się od naszego klubu - stwierdził europoseł.

d2rgn9n
Kaczyński boi się rolników? "Wybuczeli by go"
5 czerwca 2024, 10:42

Kaczyński boi się rolników? "Wybuczeli by go"

Jarosław Kaczyński pojechał do Brukseli spotkać się z protestującymi rolnikami. - To, co dzieje się w związku z Zielonym Ładem - to jeżeli chodzi o rolników i to w skali europejskiej, nie polskiej - oznacza anihilację - powiedział lider PiS. - Jarosław Kaczyński jak zwykle oczywiście odwraca kota ogonem - stwierdził Robert Biedroń w programie "Tłit" WP. Wiceszef Nowej Lewicy stwierdził, że gdyby Kaczyński chciał rozmawiać o Zielonym Ładzie “to z jednej strony pod pachę powinien wziąć komisarza Wojciechowskiego a z drugiej strony pana Morawieckiego i razem z nimi pomaszerować do tej Brukseli". - Pojechał sam, ponieważ wie dobrze, gdyby ci rolnicy zobaczyli prawdziwych odpowiedzialnych za tę katastrofę z Zielonym Ładem to wybuczeli by Kaczyńskiego - powiedział europoseł. Według Biedronia "Kaczyński bał się konfrontacji z rolnikami".

Tusk "zjada" koalicjantów? Biedroń zaczął się śmiać
5 czerwca 2024, 10:01

Tusk "zjada" koalicjantów? Biedroń zaczął się śmiać

4 czerwca odbył się wiec Koalicji Obywatelskiej w rocznicę pierwszych, częściowo wolnych wyborów z 4 czerwca 1989 roku. Robert Biedroń w programie "Tłit" WP został zapytany, czy został zaproszony na wiec. - Nie, to był wiec partyjny Koalicji Obywatelskiej - odparł wiceszef Nowej Lewicy. Tłumaczył, że teraz każda partia chce się teraz mobilizować. - Każdy gryzie w tych ostatnich dniach ziemię, żeby jak najwięcej osób zmobilizować - stwierdził Biedroń. Prowadzący Patryk Michalski zapytał, czy "Tusk połyka już koalicjantów", ponieważ wiceministra rekomendowana przez Polskę 2050 była na wydarzeniu. - Fascynujące jest to, jak można zrobić newsa z niczego - zaśmiał się europoseł. Biedroń stwierdził, że "nie doszukiwałby się tutaj drugiego dna", ponieważ Zuzanna Rudzińska-Bluszcz zajmuje się kwestiami związanymi z Funduszem Sprawiedliwości i dlatego prawdopodobnie była na wiecu.
Ruch Tuska ws. CPK. "Nie pokłócimy się przynajmniej"
5 czerwca 2024, 09:17

Ruch Tuska ws. CPK. "Nie pokłócimy się przynajmniej"

Media informują, że premier Donald Tusk poprze decyzję o budowie Centralnego Portu Komunikacyjnego między Łodzią a Warszawą. - Jeśli nasze decyzje jako Lewicy i innych koalicjantów przekonały pana premiera, to dobry ruch. Nie pokłócimy się przynajmniej - skomentował w programie "Tłit" WP wiceszef Nowej Lewicy Robert Biedroń. Europoseł powiedział, że słyszał, że jest taka wola, aby przede wszystkim skupić się na kwestiach kolejowych. Prowadzący Patryk Michalski dopytywał także, czy Biedroń już wcześniej słyszał, że premier poprze projekt. - Jakiś miesiąc temu już wiedzieliśmy jako koalicjanci, że będzie taka decyzja - przekazał eurodeputowany.

Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne
5 czerwca 2024, 07:12

Poranek Wirtualnej Polski. Pasmo publicystyczne

Zapraszamy na poranne pasmo publicystyczne Wirtualnej Polski. Od poniedziałku do piątku o godz. 7.45 na stronie głównej WP. Zapraszamy na "Tłit" (godz. 7.45) i "Newsroom" (godz. 8.10).

Tyszka ujawnia kolejny wątek afery z Funduszem Sprawiedliwości. "Powiem w najbliższych dniach"
26 maja 2024, 11:50

Tyszka ujawnia kolejny wątek afery z Funduszem Sprawiedliwości. "Powiem w najbliższych dniach"

- Ja sam dostawałem propozycje tego, żeby korzystać z tego Funduszu Sprawiedliwości. Oni przyszli do mnie - powiedział w TVN24 poseł Konfederacji Stanisław Tyszka. Dodał, że jest gotów ujawnić, kto i co mu proponował. - Powiem w najbliższych dniach - zapowiedział.

d2rgn9n
Wyszedł ze studia. Opublikował wymowny wpis
19 maja 2024, 11:39

Wyszedł ze studia. Opublikował wymowny wpis

W trakcie awantury w studiu Paweł Zalewski, wiceminister obrony narodowej wstał i wyszedł po słowach Przemysława Czarnka. Chwilę potem opublikował wpis. Tłumaczy swoje zachowanie.

Niestosowny "żart" poszedł na żywo. Buda musiał przeprosić
14 maja 2024, 21:35

Niestosowny "żart" poszedł na żywo. Buda musiał przeprosić

Waldemar Buda w programie na żywo "zażartował" ze związku Krzysztofa Śmiszka i Roberta Biedronia. - Jest pan homofobicznym kretynem - stwierdził wiceminister. Przeprosin od polityka PiS zażądała nawet prowadząca program Agnieszka Gozdyra.

Biedroń żartuje z koalicjanta. "Żeby nie było żadnych podejrzeń"
6 maja 2024, 04:25

Biedroń żartuje z koalicjanta. "Żeby nie było żadnych podejrzeń"

Eurodeputowany i lider Lewicy Robert Biedroń zażartował publicznie z sobotniego zamieszania wokół ministra Marcina Kierwińskiego. - Przed każdym wystąpieniem powinniśmy sprawdzać czy nie ma pogłosu i sprawdzać się alkomatem - powiedział Biedroń.

Kamiński, Kurski, Obajtek w PE? "To będzie gorszące"
30 kwietnia 2024, 14:43

Kamiński, Kurski, Obajtek w PE? "To będzie gorszące"

9 czerwca odbędą się wybory do Europarlamentu. Robert Biedroń w programie "Tłit" WP podkreślał, że dla Lewicy ważne jest, żeby "przekonać ludzi do tej wizji Europy, która będzie bezpieczna, stabilna" i "nie będzie rozsadzana przez konie trojańskie Putina, jakimi są Orban, Kaczyński, Morawiecki i inni". Prowadzący zwrócił się do współprzewodniczącego Nowej Lewicy, mówiąc, że prawdopodobnie będzie się on witał w Parlamencie Europejskim z m.in Danielem Obajtkiem, Mariuszem Kamińskim, czy Jackiem Kurskim. - Nie czekam z niecierpliwością, to będzie gorszące - stwierdził gość programu. Tłumaczył, że tam pracują ludzie kompetentni, którzy chcą coś zrobić dla Europy, a nie będą korzystali ze złotych spadochronów. Gość programu powiedział, że widział tę drużynę PiS-u w Parlamencie Europejskim. - Począwszy od tego, że oni ani be, ani me, ani kukuryku w żadnym języku nie są w stanie powiedzieć (…). Politykę, żeby uprawiać skutecznie, nie uprawia się tylko i wyłącznie za pomocą nadętych przemówień, jak ma to miejsce w przypadku polityków PiS-u. - stwierdził Biedroń. -Jakie funkcje pełnią politycy PiS-u w Parlamencie Europejskim? Zero - powiedział gość programu. Dodał, że w PE potrzeba takich ludzi jak Lewica, która ma wpływ na stery Unii Europejskiej. - A PiS idzie po co? PO to, żeby tylko zarabiać w euro, chociaż tego euro się najczęściej brzydzą - powiedział europoseł.

Biedroń podróżował z b. szefem TVP? "Szaleńcze jazdy Jacka Kurskiego"
30 kwietnia 2024, 10:24

Biedroń podróżował z b. szefem TVP? "Szaleńcze jazdy Jacka Kurskiego"

Beata Szydło ma być twarzą kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości do Europarlamentu. Natomiast Jacek Kurski ma być jednym z liderów sztabu. - Mam nadzieję, że nie będzie znów traktował (Jacek Kurski - przyp. red) ludu jak ciemnego - stwierdził w programie "Tłit" WP Robert Biedroń. Współprzewodniczący Nowej Lewicy wspomniał także, że bardzo dobrze zna się z byłym prezesem TVP, ponieważ podróżowali razem do różnych programów telewizyjnych i radiowych. - Szaleńcze jazdy Jacka Kurskiego (…), bardzo dobry kierowca, chociaż myślę, że na bakier czasami z kodeksem drogowym - stwierdził europoseł. Podkreślił, że oddziela osobiste sympatie od polityki. - Uważam, że Jacek Kurski nie powinien pełnić żadnej publicznej funkcji, ponieważ stworzył z mediów publicznych szczujnie - stwierdził gość programu. Biedroń uznał również, że Kurski powinien przejść na polityczną emeryturę. - To by było wielkie zło, gdyby wrócił do polityki, ponieważ w polityce jest złym charakterem - dodał.
d2rgn9n
d2rgn9n
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj