Polskie firmy bardziej nastawione na klientów

To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy BEA Systems wśród szefów największych firm państw europejskich.

10.10.2007 | aktual.: 10.10.2007 15:43

Sondaż dotyczył nowych strategii informatycznych w firmach. W przypadku spółek zachodnich najważniejszym powodem rozwoju infrastruktury IT jest chęć uzyskania szybszego dostępu do informacji. Tymczasem polskie firmy deklarują, że chcą rozwijać swoje działy i produkty informatyczne, by móc lepiej docierać do klientów. To efekt różnicy w stopniu rozwoju gospodarki Polski i gospodarek krajów Europy Zachodniej - uważa Radosław Runc z BEA Systems.

Według sondażu, rozwój narzędzi informatycznych, by były bardziej przyjazne dla klienta, deklaruje 90 proc. polskich firm. Natomiast wśród wszystkich badanych przedsiębiorstw, takie obietnice składa nieco ponad połowa.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)