"Obdzwonieni" dziennikarze. Premier prosi o "rozreklamowanie"

Na jaw wychodzą kolejne maile pochodzące ze skrzynki ministra Michała Dworczyka. Tym razem opublikowano wiadomości dotyczące wypowiedzi Mateusza Morawieckiego ws. sądów. Premierowi zależało, by ją "tu i ówdzie rozreklamować".

"Obdzwonieni" dziennikarze. Premier prosi o "rozreklamowanie"
"Obdzwonieni" dziennikarze. Premier prosi o "rozreklamowanie"
Źródło zdjęć: © PAP | Marcin Gadomski

28.07.2022 | aktual.: 28.07.2022 14:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na portalu poufnarozmowa.com udostępniono kolejne maile ze skrzynki Michała Dworczyka. Tym razem na jaw wyszły wiadomości Mateusza Morawieckiego i jego doradcy Mariusza Chłopika.

Prośba do dziennikarzy

Wiadomości pochodzą z 17 grudnia 2019 roku. Pierwszą wysyła premier Morawiecki. "Mam parę sygnałów że ta moja wypowiedź do Kamer po konferencji prasowej – ws. sądów była bardzo krótka i klarowna zarazem i że warto ją grzać w postaci setek i promocji w różnych miejscach. Czy moglibyście tu i ówdzie to roz reklamować? (pisownia oryginalna) - napisał premier.

Sześć minut później przyszła odpowiedź od Chłopika. "Jest i idzie szeroko. Szczególnie do naszego elektoratu" - napisał.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Po pięciu minutach Chłopik znowu napisał do Morawieckiego. "Pereira, Trzmiel, Sakiewicz - obdzwonieni" - poinformował, podając nazwiska dziennikarzy sprzyjających władzy.

Afera mailowa

Portal Poufna Rozmowa od początku czerwca 2021 roku publikuje w sieci zrzuty ekranu z mailami, które mają pochodzić z prywatnej skrzynki Michała Dworczyka. Zwierają one korespondencję polityków Zjednoczonej Prawicy, głównie z otoczenia Mateusza Morawieckiego. Wcześniej Dworczyk informował na Twitterze, że prywatne konta mailowe jego i jego żony zostały zhakowane.

Źródło: poufnarozmowa.com

Czytaj też:

Źródło artykułu:WP Wiadomości
afera mailowamateusz morawieckimichał dworczyk
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (160)