Darmowa reklama prezerwatyw z miejskiej kasy w stolicy?
Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz wyłożyła z miejskiej kasy 80 tysięcy złotych na reklamę prezerwatyw - pisze "Nasz Dziennik". Chodzi o program pilotażowy skierowany do studentów, który ruszył w Warszawie w październiku pod hasłem "Wiem, co robię!".
26.11.2009 | aktual.: 26.11.2009 16:25
Patronem akcji jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego i Politechnika Warszawska. Pieniądze wykłada Urząd Miasta Warszawy. "Nasz Dziennik" pisze, że stołeczny ratusz rozpisał już nowy konkurs na rok 2010, który ma na celu rozpowszechnianie profilaktyki AIDS. Miasto przeznaczy na to kolejnych 60 tysięcy złotych.
O fundusze będzie się między innymi ubiegać Zjednoczenie na rzecz Żyjących z HIV/AIDS "Pozytywni w Tęczy". Zajmuje się ono przede wszystkim edukacją młodych osób "skłonnych do podejmowania ryzykownych zachowań seksualnych".
Projekt "Wiem, co robię!" jest rozpowszechniany w pięciu warszawskich akademikach SGGW i PW. Potrwa do końca roku. W akademikach są rozdawane bezpłatne ulotki dotyczące "zmniejszania ryzyka zakażenia HIV". Organizowane są też zajęcia warsztatowe na ten temat.