Warszawa wznawia wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu
Z powodu epidemii czasowo wstrzymane zostało rozpatrywanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Teraz prace zostaną wznowione. Kontakt z przedsiębiorcami będzie prowadzony przede wszystkim elektronicznie.
27.04.2020 16:43
W pierwszym etapie pandemii zawieszone zostało rozpatrywanie wniosków umożliwiających przedsiębiorcom sprzedaż alkoholu.
Teraz Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy wznawia pracę. Procedura rozpatrywania wniosków została zaktualizowana, podobnie jak harmonogram posiedzeń komisji.
Dla poprawy przepływu informacji z przedsiębiorcami będą mogli oni wskazać do kontaktu numer telefonu, a także adres poczty elektronicznej. To właśnie na adres e-mail będą mogły zostać wysłane wezwania, zawiadomienia czy informacje o etapie postępowania, a także protokół sporządzony podczas oględzin – poinformował warszawski ratusz.
Przedsiębiorcy posiadający zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, których ważność się kończy, mogą w trybie art. 155 Kodeksu postępowania administracyjnego złożyć wniosek o zmianę lub wydłużenie posiadanych zezwoleń na okres maksymalnie do 4 września 2020 r. Termin zezwolenia zostanie wydłużony pod warunkiem, że w dniu wydania decyzji zmieniającej, zezwolenie będące przedmiotem postępowania nie wygasło.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.