Trwa ładowanie...
d4igs1j
skoda
22-11-2007 08:00

Peppermint wygrał przetarg na nowy program telewizyjny Skody


Skoda Auto Polska powierzyła agencji marketing services Peppemint
realizację nowego projektu wizerunkowego marki Skoda.

d4igs1j
d4igs1j

Agencja odpowiedzialna będzie za kreację oraz strategię komunikacji programu telewizyjnego dla marki Skoda. W przetargu zakończonym w październiku startowało kilka agencji.

Celem projektu jest budowanie wizerunku Skody jako marki rodzinnej i komfortowej kojarzonej z podróżowaniem. W ramach wygranego przetargu agencja zajmie się realizacją programu telewizyjnego na temat podróżowania samochodem, którego twórcą i głównym sponsorem będzie Skoda Auto Polska. Zadaniem agencji będzie także opracowanie strategii działań wykorzystujących komunikację 360 stopni.

Peppermint współpracuje ze Skodą od 2003 roku.

d4igs1j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4igs1j
Więcej tematów