Żona najlepszą reklamą
W obecnej kampanii żony liderów największych partii wciąż stoją nieco w cieniu, choć Małgorzata Tusk i Małgorzata Napieralska pierwsze występy mają już za sobą. Żona premiera jeszcze w czerwcu czytała dzieciom bajki podczas pikniku fundacji Itaka. Udzieliła także obszernego wywiadu jednemu z pism dla kobiet. Z kolei partnerka lidera SLD zapowiedziała, że chce się zaangażować w tworzenie kobiecego programu Sojuszu. Mistewicz zauważa, że po żony sięgają także lokalni kandydaci – pokazują się z nimi na plakatach i ulotkach wyborczych. – W materiałach reklamowych obok zdjęć związanych z pracą, prawie zawsze pojawia się zdjęcie, które można zatytułować :„Ja i moja szczęśliwa rodzina”. Polityk mówi w ten sposób: „jestem taki sam jak wy, rodzina jest dla mnie najważniejsza”. Patrząc na takie zdjęcie wyborca myśli, że jeśli odda na niego głos jego dzieci będą równie radosne, a żona szczęśliwa – tłumaczy rozmówca Wirtualnej Polski.