Trwa ładowanie...
d20ze7b
mieszko
03-12-2007 08:00

Mieszko króluje w telewizji


3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod
hasłem "Mieszko Królestwo Nadzienia". Jej głównym celem jest
wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.

d20ze7b
d20ze7b

Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i - podobnie jak wiosną - obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.

Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV - które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych - oraz billboardy sponsorskie.

Nowo powstały spot, stworzony z myślą o wymagających konsumentach, jest przesycony emocjami zawartymi w obrazach pełnych smaku i elegancji. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe. Poczucie estetyki Oliviera Venturini i umiejętność komponowania na ekranie emocji poprzez podkreślenie piękna i harmonii, gwarantują sukces tego przedsięwzięcia.

Przygotowany w tej kampanii spot jest kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia.

Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik - kierownik kategorii.

Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.

d20ze7b
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20ze7b
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj