Mieszko króluje w telewizji
3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod
hasłem "Mieszko Królestwo Nadzienia". Jej głównym celem jest
wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
03.12.2007 08:00
Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i - podobnie jak wiosną - obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.
Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV - które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych - oraz billboardy sponsorskie.
Nowo powstały spot, stworzony z myślą o wymagających konsumentach, jest przesycony emocjami zawartymi w obrazach pełnych smaku i elegancji. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe. Poczucie estetyki Oliviera Venturini i umiejętność komponowania na ekranie emocji poprzez podkreślenie piękna i harmonii, gwarantują sukces tego przedsięwzięcia.
Przygotowany w tej kampanii spot jest kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia.
Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik - kierownik kategorii.
Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.