"Gang Mocniaków". Biedronka wprowadza rewolucję
Sieć sklepów Biedronka wprowadza kolejne nowości dla swoich klientów. Tym razem chodzi o akcję "Gang Mocniaków". Dyskont idzie krok dalej i wprowadza rewolucję. Co nowego w tym razem?
Akcja, która wystartowała 28 sierpnia i ma trwać do 2 grudnia 2023 roku, dotychczas skupiała się na klientach sklepów stacjonarnych. Za każde wydane 69 zł klienci otrzymywali naklejki Gangu Mocniaków, które można było wymienić na maskotki lub edukacyjne książeczki.
Dodatkowe naklejki czekały na tych, którzy korzystali z karty lub aplikacji "Moja Biedronka" oraz kupowali produkty z kategorii warzywa, owoce czy "Mocny Wybór". Dla aktywnych klientów przygotowano dodatkowy bonus - możliwość zdobycia naklejki za rozwiązanie quizu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zatrzymania po śmierci 16-latka z Wrocławia. To młodzi ludzie
Zebranie 60 naklejek upoważnia do otrzymania maskotki za darmo. W przypadku zebrania 30 naklejek klient musi dopłacić 24,99 zł aby odebrać "Mocniaka" (regularna cena . W ramach akcji dostępne są również edukacyjne książeczki, które po zebraniu 15 naklejek odbierzemy za darmo. Książkę można również kupić za 14,99 zł.
"Gang Mocniaków". Biedronka wprowadza rewolucję
Jednak teraz Biedronka idzie krok dalej. Klienci dokonujący zakupów w sklepie internetowym Biedronka Home (wraz z kartą "Moja Biedronka"), po wydaniu minimum 69 zł, otrzymają nie jedną, ale dwie naklejki. Dodatkowe bonusy w postaci naklejek czekają na tych, którzy zdecydują się na zakup produktów oznaczonych specjalnym hasłem "bonusowa naklejka".
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Ciekawostką jest fakt, że w ramach tej akcji Biedronka objęła szeroką gamę produktów, m.in. z kategorii Dom, Kuchnia, Łazienka, Elektronika czy Zabawki. Maksymalna liczba naklejek do zdobycia w jednej transakcji to 60, które klient może odebrać w sklepach stacjonarnych po okazaniu karty "Moja Biedronka".