Panama chce głębiej i szerzej
None
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.
Kanał Panamski
Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.