Panama chce głębiej i szerzej

None

Obraz
Źródło zdjęć: © AFP

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

10 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

11 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

12 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

13 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

14 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

15 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

16 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

17 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

18 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

19 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

20 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

Wybrane dla Ciebie
Izrael odpowie na ataki Hamasu. Zapowiedź Netanjahu
Izrael odpowie na ataki Hamasu. Zapowiedź Netanjahu
Kim jest Ukrainiec oskarżany o wysadzenie Nord Stream? Udzielił wywiadu w TVP
Kim jest Ukrainiec oskarżany o wysadzenie Nord Stream? Udzielił wywiadu w TVP
Putin gotowy na układ ws. Ukrainy? Chodorkowski nie ma wątpliwości
Putin gotowy na układ ws. Ukrainy? Chodorkowski nie ma wątpliwości
Poplecznik Putina odsunięty. Jest nowa prezydent Republiki Serbskiej
Poplecznik Putina odsunięty. Jest nowa prezydent Republiki Serbskiej
Nawrocki stawia rządowi warunek. "Musi to zostać wzięte pod uwagę"
Nawrocki stawia rządowi warunek. "Musi to zostać wzięte pod uwagę"
Izrael wznowi działania wojenne? Minister apeluje do Netanjahu
Izrael wznowi działania wojenne? Minister apeluje do Netanjahu
Napad rabunkowy w Luwrze. "Rozpoczęła się ewakuacja"
Napad rabunkowy w Luwrze. "Rozpoczęła się ewakuacja"
Hołownia ambasadorem w USA? "Bardzo zabiega o tę posadę"
Hołownia ambasadorem w USA? "Bardzo zabiega o tę posadę"
Brytyjskie media piszą o Polakach. Szykują się i zbroją na Rosję
Brytyjskie media piszą o Polakach. Szykują się i zbroją na Rosję
Mężczyzna ukrywał się przed rodziną. Wpadł podczas włamania
Mężczyzna ukrywał się przed rodziną. Wpadł podczas włamania
Kolejna rafineria w Rosji płonie. Ukraińcy zaatakowali w Samarze
Kolejna rafineria w Rosji płonie. Ukraińcy zaatakowali w Samarze
Luwr okradziony. Muzeum zamknięte dla zwiedzających
Luwr okradziony. Muzeum zamknięte dla zwiedzających