Panama chce głębiej i szerzej

None

Obraz
Źródło zdjęć: © AFP

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

/ 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

10 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

11 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

12 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

13 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

14 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

15 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

16 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

17 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

18 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

19 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

20 / 20Kanał Panamski

Obraz
© AFP

Przez Kanał Panamski przepływa około czterech procent towarów, którymi handluje się na świecie. To strategiczna droga łącząca wody Oceanu Atlantyckiego z Oceanem Spokojnym. Szkopuł w tym, że zbudowany w 1914 roku kanał jest za wąski i za płytki na dzisiejsze potrzeby. Powstał więc plan rozbudowy. W setną rocznicę oddania do użytku kanał będzie mógł pomieścić nawet największe tankowce. Mieszkańcy Panamy w referendum zgodzili się na rozbudowę, która ma kosztować 5,2 mld dolarów.

Wybrane dla Ciebie
Ostra riposta Ozdoby. Poszło o Ziobrę
Ostra riposta Ozdoby. Poszło o Ziobrę
Chciał "pobawić się" z policjantami. Skończył w areszcie
Chciał "pobawić się" z policjantami. Skończył w areszcie
Dyskusja o spotkaniu Nawrockiego i Zełenskiego. Kierwiński niespodziewanie pochwalił Dudę
Dyskusja o spotkaniu Nawrockiego i Zełenskiego. Kierwiński niespodziewanie pochwalił Dudę
"Zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem". 78-latek skatowany tłuczkiem do mięsa
"Zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem". 78-latek skatowany tłuczkiem do mięsa
Seul poderwał samoloty. Rosyjskie i chińskie maszyny wleciały do KADIZ
Seul poderwał samoloty. Rosyjskie i chińskie maszyny wleciały do KADIZ
Wpadka Brigitte Macron. Francuskie feministki oburzone
Wpadka Brigitte Macron. Francuskie feministki oburzone
Wynegocjowane porozumienie z Trumpem nic nie dało. Znowu polała się krew
Wynegocjowane porozumienie z Trumpem nic nie dało. Znowu polała się krew
Bez Polski na spotkaniu liderów w Londynie. Rzecznik rządu wyjaśnia
Bez Polski na spotkaniu liderów w Londynie. Rzecznik rządu wyjaśnia
Polacy podzieleni co do rządów Donalda Tuska. Jest sondaż
Polacy podzieleni co do rządów Donalda Tuska. Jest sondaż
Tragedia w Mrozach. Nowe informacje w sprawie śmierci przedsiębiorcy
Tragedia w Mrozach. Nowe informacje w sprawie śmierci przedsiębiorcy
Ustawa o kryptowalutach. Szłapka zapowiedział, co zrobi rząd
Ustawa o kryptowalutach. Szłapka zapowiedział, co zrobi rząd
Litwa wprowadza stan wyjątkowy. Przez balony z Białorusi
Litwa wprowadza stan wyjątkowy. Przez balony z Białorusi