Wykupiła pobyt w uzdrowisku. "Załamanie, przerażenie i złość"
Uzdrowiska cieszą się dużą popularnością. Czytelniczkę Wirtualnej Polski rozczarował ośrodek, w którym wykupiła pobyt. "Nikt mnie nie poinformował o sytuacji" - zaznaczyła rozżalona kobieta, dzieląc się swoją historią.
17.08.2023 | aktual.: 18.08.2023 15:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czytelniczka Wirtualnej Polski wysłała nam zdjęcia uzdrowiska, w którym wykupiła pobyt. Pani Ewelina zapłaciła za swój pięciodniowy turnus w Sanatorium i Szpital Uzdrowiskowy "Równica" ponad 2 tys. złotych. Na miejscu okazało się, że obiekt, w którym kobieta miała wypoczywać, przechodził remont.
"To co zastałam na miejscu, widok z zewnątrz i wewnątrz pokoju, spowodował załamanie, przerażenie i złość. Nikt mnie nie poinformował o sytuacji" - przekazała za pośrednictwem dziejesie.wp.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Chce zaznaczyć, że jestem z Kanady i byłam z wizytą w Polsce. Wszystko działo się 11 czerwca, a 22 czerwca opuściłam Polskę" - podkreśliła.
Zobacz także
Ostatecznie kobieta postanowiła zrezygnować z wypoczynku. "27 czerwca otrzymałam odpowiedź w postaci vouchera, który muszę zrealizować do 31.12.2023" - zaznaczyła. "Mam przyjechać do Polski z Kanady. To jakaś paranoja. Skandal, żeby tak traktować ludzi" - skwitowała.
Stanowisko ośrodka
Wirtualna Polska skontaktowała się z uzdrowiskiem w celu uzyskania komentarza w sprawie. "Każda opinia jest dla nas niezwykle ważna - satysfakcja osób korzystających w pobytu w Uzdrowisku jest wartością nadrzędną, a opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne są dla nas źródłem inspiracji do tworzenia jeszcze lepszych warunków, nawet w okresie prowadzenia remontu. Choć prace modernizacyjne są nieodzowne dla utrzymania jakości naszych usług, zdajemy sobie sprawę, że mogą one wpłynąć na komfort osób korzystających z uzdrowiska" - czytamy w oświadczeniu.
"Naszą ambicją jest zapewnienie osobom korzystającym z uzdrowiska najlepszej obsługi, jak tylko to możliwe. Kiedy otrzymaliśmy skargę od naszego gościa, pomimo nieobecności tej osoby w Polsce, niezwłocznie podjęliśmy kroki w celu znalezienia optymalnego rozwiązania. Z zadowoleniem informujemy, że udało nam się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące dla naszego gościa" - podkreślono.
Rzecznik uzdrowiska podkreśliła też, że "informacje dotyczące prowadzonego remontu znajdują się na naszej stronie internetowej w sekcji aktualności", a "obecny remont elewacji budynku oraz modernizacja tarasu widokowego są niezbędne, aby utrzymać naszą infrastrukturę w najlepszym stanie technicznym i zapewnić naszym pacjentom i gościom najwyższą jakość usług noclegowych".
"Prace związane z zewnętrznym remontem mogą być prowadzone wyłącznie w sezonie wiosenno-letnim, dlatego nie mogliśmy realizować ich w innym terminie. Wynika to z technicznych i technologicznych aspektów prowadzonych prac" - wskazano.
Czytaj także:
Źródło: WP Wiadomości