PolskaWirtualna Polska wspiera 29. Finał WOŚP. Weź udział w aukcji

Wirtualna Polska wspiera 29. Finał WOŚP. Weź udział w aukcji

Kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 31 stycznia. Z tej okazji Wirtualna Polska przygotowała specjalną aukcję, dzięki której każdy może wspomóc inicjatywę Jurka Owsiaka. Zwycięzca licytacji zobaczy, jak od kuchni wygląda dzień z życia WP.

Wirtualna Polska wspiera 29. Finał WOŚP. Weź udział w aukcji
Wirtualna Polska wspiera 29. Finał WOŚP. Weź udział w aukcji
Źródło zdjęć: © East News

24.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 07:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ze względu na trwającą epidemię koronawirusa data tegorocznego 29. Finału WOŚP musiała zostać przesunięta z 10 na 31 stycznia. To właśnie tego dnia odbędzie się w Polsce wielka zbiórka pieniędzy na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Już teraz jednak na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpłacać cały czas można pieniądze przez internet lub też biorąc udział w specjalnych aukcjach. Swoją licytację przygotowała także redakcja Wirtualnej Polski.

Jej zwycięzca weźmie udział w przygotowaniu i produkcji programów informacyjnych i publicystycznych, emitowanych na żywo na Stronie Głównej WP i Telewizji WP. Zobaczy też od kuchni tajniki powstawania popularnych programów oraz poczuje emocje towarzyszące ekipie realizującej programy na żywo.

To jednak nie koniec - osoba, która wygra aukcje, otrzyma również walizkę z limitowanej serii. Umieszczona na niej grafika została zaprojektowana specjalnie z okazji 25. urodzin WP przez Martynę Wójcik-Śmierską, cenioną polską artystkę. Nie trzeba obawiać się też kosztów związanych z dojazdem, ponieważ zarówno te, jak i związane z ewentualnym noclegiem pokrywa redakcja.

Serdecznie zachęcamy do licytacji. Aukcję znajdziesz tutaj. Zapraszamy też na inne aukcje Warszawskiego Sztabu WOŚP #97.

Obraz
© WP | WP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (934)