Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium
Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w sierpniu Wirtualna Polska była nie tylko najczęściej cytowanym portalem, ale i medium w Polsce. Inne tytuły powoływały się na nasze materiały aż 2401 razy.
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w sierpniu Wirtualna Polska wyprzedziła dziennik "Rzeczpospolita" i portal onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów. W najnowszym raporcie "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" kolejne miejsca zajęły "Gazeta Wyborcza" oraz TVN24.
W sierpniu Wirtualna Polska wygrała też ranking czasu spędzonego w serwisach. Użytkownicy spędzają w naszych serwisach więcej czasu niż na Facebooku i Google. W sierpniu 20,7 mln realnych użytkowników wykonało 2,8 mld odsłon, czytając WP średnio przez 35 min i 31 sekund dziennie.
Wirtualna Polska okazała się również najbardziej opiniotwórczym medium internetowym w pierwszej połowie 2018 roku. Inne media cytowały materiały WP aż 8221 razy. To znacznie lepszy wynik niż - kolejnego w rankingu portali - Onetu (cytowany 6845 razy). WP znalazła się również na wysokim, 5. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. "Gazetę Wyborczą" i Radio ZET.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego - Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl