Wielka awaria płatności. Jest oświadczenie eService
"Natychmiast po wykryciu nieprawidłowości, służby techniczne eService przystąpiły do intensywnych prac mających na celu przywrócenie pełnej sprawności systemów rozliczeniowych w sieci eService" - czytamy w oświadczeniu firmy, która poinformowała, że uporała się z usterką.
"W godzinach południowych (ok.12:34), w sobotę 13 września br., doszło do poważnych utrudnień w działaniu usług umożliwiających przyjmowanie płatności kartami płatniczymi na terminalach POS" - czytamy w oświadczeniu firmy eService, która po godz. 15 zapewniła, że "usługi płatności kartą na terminalach eService działają normalnie".
Wielka awaria płatności. Oświadczenie Eservice: przyczyna przedmiotem wnikliwego badania
"Natychmiast po wykryciu nieprawidłowości, służby techniczne eService przystąpiły do intensywnych prac mających na celu przywrócenie pełnej sprawności systemów rozliczeniowych w sieci eService" - dodano w komunikacie i podkreślono, że "w chwili obecnej wszystkie usługi eService działają już bez zakłóceń".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czy rząd poradził sobie z nalotem dronów? Zapytaliśmy posłów
W wyniku awarii terminali płatniczych w wielu polskich miastach, klienci mieli problemy z realizacją transakcji kartami. eService szybko podjęło działania naprawcze, a do godziny 13:35 wszystkie urządzenia działały już poprawnie - wynika z komunikatu firmy.
"Przyczyna problemów jest aktualnie przedmiotem wnikliwego badania. Operator płatności przeprasza za wszelkie niedogodności oraz utrudnienia wynikłe z awarii" - podsumowano.
Czytaj także: