Tak będzie wyglądał budynek Universalu!
Zniknie za reklamami różnych firm. "Projekt ma kształtować pozytywny wizerunek polskiego biznesu"
25.02.2014 10:10
"Wygranej" miasta z reklamami wielkoformatowymi ciąg dalszy. W czerwcu 2014 roku budynek Universalu przy skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich ma pokryć się mozaiką małych i dużych reklam.
Organizatorzy akcji chcą zebrać w w jednym miejscu reklamy dużych korporacji i małych firm w celu "wykreowania wspólnego wizerunku". Jak zapowiadają, ma to być art-projekt designerski.
W ogłoszeniu, jakie umieszczono w sieci, czytamy: "Na samym wielkim i najbardziej prestiżowym zewnętrznym nośniku wielkoformatowym w Polsce, mieszczącym się w samym centrum Warszawy przy Alejach Jerozolimskich 44, budynek Warsaw Universal Front, będzie rozmieszczone logo firm i korporacji znajdujących się w Polsce (od 1m2 do 100m2 dla każdej firmy), nad tym wszystkim będzie pracować profesjonalny disigner, żeby ułozyć jeden duży obraz, reprezyntujący polski biznes".
Inicjatywa "ma wspierać polski biznes, polskiego producenta, każdą firmę, niezależnie od tego czy to jest ogromna korporacja, czy nawet najmniejsza firma, każdy z nich jest godny uwagi i szacunku, co poprawia wizerunek biznesu. Bo dzięki każdej z nich, polska gospodarka idzie do przodu i od tego zależy nasza przyszłość i przyszłość naszych dzieci". Na swoich facebookowych stronach, organizatorzy "chwalą się" wielkoformatowymi reklamami zawieszonymi w stolicy.
Jeśli budynek Universalu ma wyglądać za jakiś czas jak materiałowa torba, w którą pakowali się wschodni handlarze ze Stadionu Dziesięciolecia to współczujemy "kreatywności" i wyczucia.
Przeczytajcie też: Nielegalne reklamy - na jaki numer je zgłaszać?