Gdy moda łączy się z technologią
Ekskluzywne butiki często kojarzą się z przepychem i luksusem jednak to, co czeka na klientów najnowocześniejszego sklepu w Polsce, jest nie lada zaskoczeniem. Już 9 września w Galerii Młociny swój stacjonarny debiut świętować będzie jedyny w Polsce sklep Modivo, który zabierze gości centrum handlowego do niesamowitej, pełnej niespodzianek, nowej rzeczywistości. Z tej okazji na klientów czekać będą liczne atrakcje i niespodzianki.
01.09.2020 14:54
#Pierwszewrażenie
Wchodzisz do pięknie zaprojektowanej przestrzeni, która z pewnością nie przypomina znanych dotąd sklepów z odzieżą, czy też obuwiem. Nie widzisz żadnego wieszaka, ubrań, butów, a twoim oczom ukazują się jedynie designerskie kanapy oraz nowoczesne tablety. Powietrze pachnie luksusem w najnowocześniejszym wydaniu. Należy przyznać, że stosowany marketing zapachowy daje znawcom branży po nosie. Siadasz na kanapie, spoglądasz na tablet i… przeżywasz zakupową przygodę, jakiej nigdy dotąd nie doświadczyłeś. To wyjątkowe przeżycie możliwe jest w jedynym w Polsce sklepie marki Modivo, który znajduje się na warszawskich Bielanach w Galerii Młociny i już 9 września świętować będzie swój stacjonarny debiut. Z tej okazji na klientów czekać będą liczne atrakcje i niespodzianki.
#spotkanieztechnologią
Na ekranie urządzenia ukazują się zdjęcia niemal 50 tysięcy produktów prestiżowych marek. Tutaj nie musisz szukać swojego rozmiaru, przepychać się czy martwić, że nie znajdziesz tego, co cię interesuje. Wszystko jest w zasięgu dłoni i znajduje się w nowoczesnych tabletach. Wybierasz wymarzony produkt, rozmiar, odpowiedni kolor i jednym ruchem palca zatwierdzasz produkty do przymierzenia. Gdy asystenci przygotowują wybrane egzemplarze, otrzymujesz informację, do którego pokoju – przymierzalni, należy się udać. Nazwa każdego z pomieszczeń nawiązuje do stolic mody. Wśród nich m.in. Mediolan, Paryż czy Londyn. Zero przepychających się ludzi, czy długich kolejek. Jedynie wolna przestrzeń, nowoczesność oraz technologia dopracowana z myślą o najdrobniejszym detalu, której na próżno szukać w jakimkolwiek innym salonie.
Obserwując trendy w branży retail, możemy prognozować, jakich zmian spodziewać się będziemy mogli w „sklepach przyszłości”, a także jakie doświadczenia zaoferują nam producenci. Offline coraz częściej łączy się z onlinem, a lokale z odzieżą coraz chętniej upodabniają się do znanych nam już dziś showroomów, w których na próżno szukać przepychu, całej masy ubrań oraz setek wieszaków. Tutaj panuje harmonia i porządek, które zachwycą zwolenników łatwych i szybkich zakupów pozbawionych kolejek, stresu i żmudnych poszukiwań.
#concierge
Zagubionym w świecie najnowocześniejszych technologii pomaga pięknie wystylizowany, podobnie z resztą jak cały zespół obsługi klienta, concierge, który tłumaczy klientom jak odnaleźć się w nowoczesnym butiku, wskazuje drogę, a także doradza podczas wyboru wymarzonej stylizacji.
#zaczarowanedrzwi
W przymierzalni, w której rozsuwają się drzwi, zza ściany wyłania się cały pakiet interesujących cię rzeczy. W przestronnej garderobie mierzysz ubrania, kreujesz wymarzoną stylizację, zakochujesz się, a na koniec wychodzisz niezwykle zadowolony. Płatność? Kartą, gotówką, blikiem, jak wolisz…
Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 50 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren, Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara. Pierwszy stacjonarny sklep marki jest niezwykle nowoczesnym sklepem, który wyprzedza współczesną, zakupową rzeczywistość, odpowiada na potrzeby konsumentów i już teraz pokazuje zmiany, jakich będziemy mogli spodziewać się za kilkanaście lub kilkadziesiąt lat w galeriach handlowych. Sklep przyszłości, dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, odpowiada na potrzeby konsumentów i z pewnością zachwyci wszystkich miłośników zakupowych szaleństw.
Więcej informacji na temat oferty bielańskiego centrum handlowego znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.
Artykuł sponsorowany