Dyplomaci zapraszają na kiermasz dobroczynny. Pieniądze przeznaczą m.in. na Warszawski Szpital dla Dzieci
W tym roku uczestniczyć będzie ponad 60 krajów.
Małżonkowie szefów misji akredytowanych w Polsce, zorganizowani w Stowarzyszeniu "The Spouses of Heads of Mission" zapraszają na organizowany co roku w warszawskim Hotelu Marriott Międzynarodowy Kiermasz Dobroczynny. Środki zebrane podczas imprezy zostaną przeznaczone na cele charytatywne. - Dyplomaci pragną w ten sposób podziękować Polsce za życzliwe przyjęcie - powiedziała WawaLove.pl Dorota Katner z Ambasady Niemiec.
Przyjśc może każdy, wstęp kosztuje 5 zł. W tym roku uczestniczyć w kiermaszu będzie ponad 60 krajów, w tym Włochy, Francja, Niemcy i kraje skandynawskie. Obecni będą również m.in. przedstawiciele Republiki Południowej Afryki, Angoli, Wenezueli, Tajlandii i Chin. Główną odpowiedzialną za organizację kie4rmaszu jest małżonka ambasadora Niemiec, Olivia Nikel.
Osoby starsze i dzieci
Dochód z kiermaszu przekazany zostanie 17 organizacjom pozarządowym i instytucjom charytatywnym. - W tym roku pomożemy m.in. Wioskom Dziecięcym SOS, Warszawskiemu Szpitalowi dla Dzieci, Fundacji Prometeusz dla Seniorów i Armii Zbawienia - informuje Dorota Katner. - Pragniemy wspierać przede wszystkim osoby potrzebujące, osoby starsze i dzieci - dodaje.
W ubiegłym roku zebrano w sumie 405 tys. zł, a kiermasz odwiedziło ponad 4 tys. gości. Co można będzie na nim nabyć? Trudno powiedzieć, bowiem co roku ambasady starają się zaskoczyć swwoich gości. - Być może jedzenie charakterystyczne dla danego kraju, może gadżety typu koszulki - mówi WawaLove.pl przedstawicielka niemieckiej ambasady. - Na pewno będzie sporo konkursów i masa rzeczy do wygrania - dodaje Katner. Patronat nad tegorocznym kiermaszem objęła Pierwsza Dama – Małżonka Prezydenta RP Agata Kornhauser-Duda.
Międzynarodowy Kiermasz Dobroczynny
29 listopada 2015 r., godz. 10.00–17.00
Hotel Marriott, Aleje Jerozolimskie 65
Przeczytajcie też: W Warszawie rusza Targ Rybny. W samym centrum miasta