EC665 Tiger
Tigery nie dysponują taką siłą ognia i opancerzeniem jak Apache, ale są też sporo tańsze, zarówno jeżeli chodzi o cenę jednostkową, jak i koszty infrastruktury oraz utrzymania. W zależności od wersji jeden śmigłowiec kosztuje od 35 do 48 mln dol. Drogie za to może być uzbrojenie do Tigerów. Śmigłowce te cechują się najwyższą skutecznością, gdy są uzbrojone w pociski PARS 3 LR, najlepiej skonfigurowane z ich profilem działania. Jednak jedna taka rakieta kosztuje kilkakrotnie więcej niż amerykańskie AGM-114 Hellfire.
Należy również pamiętać, że produkt Airbus Helicopters nie jest tak "ostrzelany" w bojach jak Apache, choć w ograniczonym stopniu brał udział w operacjach w Libii czy Afganistanie.
Problemem może być także udział polskiego przemysłu zbrojeniowego w transakcji. Airbus Helicopters nie posiada nad Wisłą żadnego swojego zakładu. Być może to się zmieni, jeżeli koncern wygra przetarg na śmigłowce wielozadaniowe (czytaj więcej)
, bowiem obiecuje uruchomienie produkcji w Łodzi. Niektórzy eksperci stawiają jednak duży znak zapytania, czy te zobowiązania zostaną zrealizowane.