Trwa ładowanie...
dog9mcb
samsung
02-10-2007 08:00

Samsung rusza z Innovation Campaign skierowaną do klientów biznesowych


Samsung rozpoczął europejską kampanię skierowaną do klientów
biznesowych. Tematem przewodnim kampanii jest przekaz "Inspired by
you" ("Zainspirowany przez ciebie").

dog9mcb
dog9mcb

Głównymi bohaterami prowadzonej w Polsce kampanii będą dwa modele drukarek (CLP-350N, CLP 610 ND) oraz dwie serie monitorów (245T/275T/305T i Led-Blu XL20, XL30).

Kampania prowadzona będzie w Internecie i w prasie z przewagą mediów online.

Na kampanię internetową składają się różnorodne formy prezentacji. Przygotowany został specjalny miniserial w postaci webcastów poświęcony rozwiązaniom firmy Samsung przeznaczonym dla biznesu promowany na serwisach biznesowych z grupy IDG. Kolejny element to obecność w serwisie Onetlajt Biznes przeznaczonym dla urządzeń mobilnych. Samsung został sponsorem serwisu, powstała również specjalna dedykowana sekcja poświęcona produktom firmy. Ostatnim elementem kampanii jest tradycyjna kampania odsłonowa na stronach skierowanych do klientów MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa).

Kampania prasowa obecna będzie w dziennikach biznesowych (Gazeta Prawna, Puls Biznesu), w wybranych tygodnikach opinii (Polityka, Forum) oraz w magazynach o profilu biznesowym (Forbes, Manager Magazine, Harvard Business Review Polska, CRN, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw).

Koncepcja kreatywna oraz adaptacja zostały przygotowane przez agencję Wunderman, zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

dog9mcb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dog9mcb
Więcej tematów