Samsung rusza z Innovation Campaign skierowaną do klientów biznesowych


Samsung rozpoczął europejską kampanię skierowaną do klientów
biznesowych. Tematem przewodnim kampanii jest przekaz "Inspired by
you" ("Zainspirowany przez ciebie").

02.10.2007 08:00

Głównymi bohaterami prowadzonej w Polsce kampanii będą dwa modele drukarek (CLP-350N, CLP 610 ND) oraz dwie serie monitorów (245T/275T/305T i Led-Blu XL20, XL30).

Kampania prowadzona będzie w Internecie i w prasie z przewagą mediów online.

Na kampanię internetową składają się różnorodne formy prezentacji. Przygotowany został specjalny miniserial w postaci webcastów poświęcony rozwiązaniom firmy Samsung przeznaczonym dla biznesu promowany na serwisach biznesowych z grupy IDG. Kolejny element to obecność w serwisie Onetlajt Biznes przeznaczonym dla urządzeń mobilnych. Samsung został sponsorem serwisu, powstała również specjalna dedykowana sekcja poświęcona produktom firmy. Ostatnim elementem kampanii jest tradycyjna kampania odsłonowa na stronach skierowanych do klientów MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa).

Kampania prasowa obecna będzie w dziennikach biznesowych (Gazeta Prawna, Puls Biznesu), w wybranych tygodnikach opinii (Polityka, Forum) oraz w magazynach o profilu biznesowym (Forbes, Manager Magazine, Harvard Business Review Polska, CRN, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw).

Koncepcja kreatywna oraz adaptacja zostały przygotowane przez agencję Wunderman, zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)