Powstanie Warszawskie na Infoscreenach w metrze
Warszawiacy oczekujący na przyjazd metra będą mogli zapoznać się z
najważniejszymi informacjami o Powstaniu Warszawskim. Dziś, w 64.
rocznicę wybuchu Powstania, rozpocznie się kampania informacyjna na
23 Infosceen-ach.
01.08.2008 | aktual.: 01.08.2008 12:53
W ramach akcji "Powstańcza kartka z kalendarza" organizowanej przez Muzeum Powstania Warszawskiego wspólnie z firmą reklamy zewnętrznej Ströer Out-of-Home Media na Infoscreen-ach będą emitowane kartki z kalendarza dokumentujące kolejne dni przebiegu walk. Historyczne daty z 1944 r. i podstawowe informacje o wydarzeniu będą wyświetlane 100 razy dziennie od godz. 6.00 do 24.00 dokładnie przez 63 dni, czyli przez czas trwania Powstania. Już wkrótce na ekranach w metrze Warszawiacy będą mogli także obejrzeć fotografie ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego wybrane przez uczestników warsztatów fotograficznych w ramach projektu "Warszawa - Twarze Miasta".
Z badań pasażerów metra przeprowadzonych w maju na zlecenie Ströer Out-of-Home Media przez TNS OBOP wynika, że 94 proc. pasażerów podziemnej kolejki czuje się związanych z Warszawą. - Prawie połowa Warszawiaków odpowiedziała, że czekając na metro chciałaby oglądać wiadomości dotyczące stolicy. Dzięki Infoscreen-om możemy informować mieszkańców o istotnych wydarzeniach w Warszawie i na Mazowszu - mówi Magdalena Młudzik-Kędzia, head of PR and internal communication Grupy Ströer w Polsce.
Na Infoscreen-ach wyświetlane są również m.in. informacje o imprezach organizowanych przez Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki: "Karawana Europa 2008", "Koncerty Królewskie w Wilanowie" oraz "Koncerty pod Lipą w Łazienkach".