PAP oferuje nowy serwis ekonomiczny
Polska Agencja Prasowa od 1 października oferuje nowy serwis ekonomiczny dla odbiorców biznesowych -poinformował w poniedziałek prezes PAP Robert Bogdański.
15.10.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29
Oddział e-PAP, który będzie wyłącznie produkował serwis ekonomiczny dla biznesu, jest częścią nowej strategii, w ramach której dedykujemy nasze produkty wybranym grupom klientów - powiedział Bogdański.
Dotychczas powstały serwisy PAP-media dla odbiorców medialnych oraz PAP-net dla klientów internetowych.
Serwis ekonomiczny jest kierowany do banków, biur maklerskich, funduszy inwestycyjnych i zakładów ubezpieczeniowych, a także do przedsiębiorstw, które dotychczas najczęściej nie korzystały jeszcze z serwisów agencyjnych.
W skład serwisu ekonomicznego wchodzą: informacje oficjalne (komunikaty, informacje emitentów, PTE), informacje własne PAP (podział na rynek kapitałowy, pieniężny, rynek towarowy, komentarze i analizy), przegląd prasy gospodarczej oraz raporty analityczne i rekomendacje.
Robert Tomaszewski, dyrektor e-PAP, poinformował, że raporty na temat bieżących wydarzeń na rynku są robione przy współpracy z renomowanymi instytucjami finansowymi m. in. Bankiem Handlowym, Pekao SA, BRE Bankiem, Raiffeisen Bank Polska. (aka)