Marketing wyborczy po afgańsku
W związku z prowadzoną kampanią wyborczą w afgańskich mediach pojawiały się także spoty reklamowe poszczególnych kandydatów, jak i informacje o samych wyborach – ich terminie, sposobie rejestracji i głosowania. Mniejszym zainteresowaniem cieszyły się typowe reklamy w prasie czy ulotki. Najwięcej billboardów i plakatów można zauważyć w większych miastach i niektórych bogatszych wioskach. Są jednak wciąż i takie wsie, gdzie nie ma ani jednego plakatu wyborczego, ani jednej ulotki. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest także fakt, że w niektóre regiony Afganistanu nie można dotrzeć żadnym pojazdem. Między innymi dlatego kilka tygodni temu ogłoszoną słynną już na cały kraj mobilizację osiołków. To rozwiązanie okazało się jedynym skutecznym, dzięki któremu w te rejony można było przetransportować ulotki, karty do głosowania czy meble do punktów wyborczych.
Byłeś świadkiem lub uczestnikiem ważnego wydarzenia?
Poinformuj Internautów o tym, co dzieje się w Polsce, na świecie, w Twojej okolicy! Wyślij SMS lub MMS pod numer +48 799 079 079. Czekamy na Twoje zgłoszenie!