Grupa Eskadra dla Mediów Regionalnych


Eskadra Marketing Services rozpoczęła współpracę ze spółką Media
Regionalne.

15.11.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ramach współpracy zadaniem Grupy Eskadra jest opracowanie strategii działań marketingowych na 2008 rok dla gazet należących do grupy Media Regionalne.

Grupa Eskadra jest odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii reklamowej promującej dzienniki Mediów Regionalnych. Kampania obejmie tytuły Mediów Regionalnych, portale regionalne oraz lokalne stacje radiowe i telewizyjne. W kampanii zostaną wykorzystane działania z zakresu: guerilla marketingu, direct marketingu oraz ambient.

Do grupy Media Regionalne należy 10 tytułów regionalnych o łącznej sprzedaży 351 000 egzemplarzy.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)