Trwa ładowanie...
d2c051c

Eksperci: atrakcyjne spoty, ale reszta mizerna

Najskuteczniejsza jest kampania wyborcza PiS
- oceniają spece od marketingu i reklamy. Według nich najbardziej
atrakcyjnie wypadają w przedwyborczej walce PiS i LiD - pisze
"Rzeczpospolita".

d2c051c
d2c051c

Poziom ogólny całej kampanii specjaliści oceniają raczej słabo. Wytykają partiom przede wszystkim małą pomysłowość i nadmierne skupienie na konfrontacji i walce. Krytykują zwłaszcza wymianę ciosów na spoty między Prawem i Sprawiedliwością a Platformą Obywatelską.

Światowy lider Coca-Cola nigdy nie promuje się przez opozycję do Pepsi, a jest na szczycie. Pepsi, która z kolei zawsze krytykuje Coca-Colę, poza krajami arabskimi wszędzie pozostaje niezmiennie na drugim miejscu - porównuje Jacek Studziński z agencji TBWA.

Platforma dała się wpędzić w grę PiS, a to oznacza, że jej wizerunek kształtują stratedzy partii Kaczyńskich- uważa Rafał Janek z Universal McCann Polska. Zgrabnym zabiegiem jest słowo klucz kampanii "mordo ty moja", które wchodzi już nawet do języka potocznego. Atrakcyjna jest też konwencja filmowa spotów- ocenia Grzegorz Markowski z DDB.

Według Janka kampanie wszystkich partii są adresowane przede wszystkim do ich własnego elektoratu i nie zachęcą niezdecydowanych - czytamy w "Rzeczpospolitej". Eksperci dostrzegają jeszcze inny problem. Zawsze, kiedy przygotowujemy strategię reklamową, na koniec zastanawiamy się, jaki ma ona wpływ na markę. W tym wypadku marką jest Polska. A to, co prezentują w kampanii partie, tej marce nie służy- ocenia Markowski. (PAP)

d2c051c
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2c051c
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj