Awaria w mBanku. Pieniądze zniknęły klientom z kont

W mBanku doszło do awarii. Niektórzy klienci po zalogowaniu się na swoje konto zauważyli brak środków lub dwukrotne pobranie opłaty za swoje zakupy. Bank przeprosił i przyznał, że wystąpił błąd.

Awaria w mBanku. Niektórym klientom zniknęły z kont pieniądze
Awaria w mBanku. Niektórym klientom zniknęły z kont pieniądze
Źródło zdjęć: © PAP
Magdalena Nałęcz-Marczyk

16.02.2021 07:41

- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd - powiedział w rozmowie z money.pl rzecznik mBanku Krzysztof Olszewski.

Jak zapewnił, pieniądze zostaną zwrócone na konta automatycznie, "najszybciej jak to możliwe". O godz. 6:25 przedstawiciele mBanku poinformowali na swoim koncie na Facebooku o rozpoczęciu "procesu zwracania pieniędzy".

Mbank i awaria. "W historii operacji zobaczycie korektę"

Klienci banku informowali o nieprawidłowościach w poniedziałek wieczorem. Ich konsternację potęgował fakt problemów z infolinią mBanku.

"Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia " - przekazał we wtorek po godz. 7 mBank na Facebooku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)