Awaria w mBanku. Pieniądze zniknęły klientom z kont
W mBanku doszło do awarii. Niektórzy klienci po zalogowaniu się na swoje konto zauważyli brak środków lub dwukrotne pobranie opłaty za swoje zakupy. Bank przeprosił i przyznał, że wystąpił błąd.
16.02.2021 07:41
- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd - powiedział w rozmowie z money.pl rzecznik mBanku Krzysztof Olszewski.
Jak zapewnił, pieniądze zostaną zwrócone na konta automatycznie, "najszybciej jak to możliwe". O godz. 6:25 przedstawiciele mBanku poinformowali na swoim koncie na Facebooku o rozpoczęciu "procesu zwracania pieniędzy".
Mbank i awaria. "W historii operacji zobaczycie korektę"
Klienci banku informowali o nieprawidłowościach w poniedziałek wieczorem. Ich konsternację potęgował fakt problemów z infolinią mBanku.
"Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia " - przekazał we wtorek po godz. 7 mBank na Facebooku.