Awanse w dziale strategii S4
Marcin Samek, kierujący warszawskim zespołem strategii agencji
reklamowej S4, awansował w strukturach firmy na nowo utworzone
stanowisko strategic planning directora. Awansowała również Anna
Jaroszyńska, która obecnie będzie pracowała jako strategic planner.
08.02.2008 08:00
Marcin Samek współpracuje z Agencją Reklamową S4 od ponad dwóch lat. Odpowiedzialny jest w niej za opracowywanie kompleksowych działań strategicznych dla kluczowych klientów agencji, w tym min. pozycjonowania marek, tworzenie strategii marketingowych i współtworzenie strategii biznesowych. Ponadto jest odpowiedzialny za prace strategiczną dla Agencji, oraz opracowanie sieciowych narzędzi strategicznych.
.
Anna Jaroszyńska pracuje w S4 na stanowisku junior strategic plannera od początku 2007 roku.
Dział strategii, którego dyrektorem został Marcin Samek, jest częścią departamentu Research, Strategy & Development, którym w krakowskiej centrali firmy kieruje Michał Stanisz, jeden z czwórki założycieli S4. Obecnie prowadzona jest rekrutacja, której celem jest poszerzenie zespołu.