4Media chce zainwestować w rozwój prasy bezpłatnej
Polska Prasa Bezpłatna SA (PPB), należąca do grupy medialnej 4Media, chce w ciągu najbliższych kilku lat zainwestować w rozwój prasy bezpłatnej 35 mln zł - poinformował we wtorek prezes 4Media Wojciech Krefft.
20.11.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29
PPB wydaje Aglomeracyjną Gazetę Bezpłatną Metro, która rozprowadzana jest w Warszawie, Gdańsku, Kielcach, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Katowicach, w łącznym nakładzie około 300 tys. egzemplarzy.
Krefft powiedział, że w przyszłym roku gazeta Metro zacznie się ukazywać w pozostałych miastach wojewódzkich, a nakład zostanie podwojony.
W 2002 roku chcemy rozszerzyć kolportaż na pozostałe miasta wojewódzkie oraz zwiększyć nakład w miastach, w których Metro ukazuje się obecnie. Nakład gazety powinien zwiększyć się do około 600 tys. - powiedział prezes.
Dodał, że nakłady inwestycyjne wyniosą w przyszłym roku 10 mln zł.
W skład grupy medialnej 4Media SA wchodzi płatna prasa ogólnopolska (w tym dziennik "Życie") i lokalna, bezpłatna, rozgłośnie radiowe oraz drukarnie. (mk)