Wrocław. Nowa edycja stypendiów artystycznych. Miasto czeka na wnioski
Do 31 marca 2021 Urząd Miasta Wrocławia czeka na wnioski artystów, którzy chcieliby wziąć udział w programie stypendialnym. Artyści mogą się ubiegać o półroczne stypendium w wysokości 2500 zł miesięcznie w dziedzinie muzyki, teatru, sztuk wizualnych, tańca, literatury i filmu.
Jak informuje wrocławski magistrat, do 31 marca 2021 roku można składać wnioski ws. udziału w programie stypendialnym. Artyści mogą ubiegać się o półroczne stypendium. Jego wysokość wynosi 2500 zł miesięcznie. Stypendium przeznaczone jest dla twórców w dziedzinie muzyki, teatru, sztuk wizualnych, tańca, literatury i filmu.
Dodatkowo aplikować mogą także osoby zajmujące się upowszechnianiem kultury. Stypendia mogą być przeznaczone tylko na realizację konkretnych pomysłów artystycznych.
Wrocław. Nowa edycja stypendiów artystycznych. Miasto czeka na wnioski
Z uwagi na obchody Roku Tadeusza Różewicza we Wrocławiu, magistrat zachęca do rozważenia osoby poety i jego twórczości jako możliwego tematu przedsięwzięć twórczych.
Wnioski stypendialne składają sami zainteresowani twórcy, przedstawiając dotychczasowy dorobek i projekt przedsięwzięcia związanego z Wrocławiem. Autorski zamysł należy opisać, podać cel i zakładane rezultaty, pamiętając, że stypendium nie może być wydatkowane na zakup środków trwałych, dofinansowanie nauki, czy podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Stypendystów wiązać będzie umowa z gminą Wrocław. Wzór wniosku ws. udziału w programie stypendialnym dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Wrocławia (bip.um.wroc.pl).
Wrocław. Jak składać wnioski?
Podpisane własnoręcznie wnioski o stypendia na drugie półrocze 2021 roku należy składać w terminie do 31 marca 2021 r.
- w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim Wrocławia (Wydział Kultury), ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław,
- lub elektronicznej e-mail: stypendia.kultura@um.wroc.pl
na kopercie lub w tytule maila wpisując: "stypendia - Wydział Kultury".
W przypadku składania wniosku drogą elektroniczną:
- załączniki należy przekazywać za pośrednictwem serwisów przesyłania plików o dużej objętości, np. wetransfer.com, a link do przesyłanych w ten sposób dokumentów umieścić w tym samym mailu co wniosek.
- wniosek powinien być wysłany w dwóch formatach: .pdf (z własnoręcznym podpisem) oraz tekstowym, zapisanym jako .doc, .docx lub .rtf.