RegionalneWrocławWrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie
Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie
Źródło zdjęć: © ZOO Wrocław
Katarzyna Łapczyńska
25.04.2021 12:06

Od 22 kwietnia trwa akcja "Liść robi różnice". Marka Paclan przekaże 2 zł za każde zdjęcie tytułowego liścia, które trafi na serwis Instagram z odpowiednim hashtagiem. Kampania ma wesprzeć Park Narodowy Manas w Indiach.

Nasze codzienne decyzje mają znaczenie. Każdy człowiek ma wpływ na wygląd i stan naszej planety. Kampania społeczna “Liść robi różnice” została stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim ZOO oraz fundacją ZOO Wrocław Dodo.

Wrocław. "Liść robi różnice". Wielka kampania społeczna, 2 zł za każde zdjęcie

Organizator przekaże 2 zł za każdego zdjęcie opublikowane zgodnie z zasadami akcji. W zabawie może wziąć udział każdy. Wystarczy opublikować w serwisie Instagram zdjęcie z liściem w kadrze. Warunkiem jest niezniszczenie przy tym przyrody oraz otagowanie fotografii #liśćrobiróżnicę. 

Kampania ma przyczynić się do rewitalizacji Parku Narodowego Manas w Indiach. - Akcja "Liść Robi Różnicę" ma szansę przyczynić się do odbudowania zdewastowanych przez działalność człowieka terenów, a w efekcie stworzyć odpowiednie warunki do życia dla zagrożonych gatunków, takich jak nosorożce indyjskie czy świnki karłowate - mówi Radosław Ratajszczak, prezes ZOO Wrocław.

- Aktualnie w Parku Manas żyją tylko 44 nosorożce, podczas gdy w sąsiednim - Kaziranga - ponad 1800. Wierzę, że ta akcja zrobi różnicę i pomoże przetrwać zagrożonym gatunkom - dodaje Ratajszczak.

Organizatorzy akcji są pełni wiary w jej powodzenie. - Na rzecz Parku Narodowego Manas jesteśmy gotowi przekazać 30 tys. zł, co oznacza rewitalizację 300 ha. Zależy nam na osiągnięciu tej kwoty przy wsparciu internautów, tak by każdy mógł poczuć, jak wiele może zdziałać. Bez względu na rozwój akcji, przekażemy 10 tys. zł na rzecz parku, ale mocno wierzymy w to, że uda nam się osiągnąć górną granicę założonego budżetu - opowiada Marta Krokowicz, brand manager marki Paclan.

Akcja wystartowała w Dzień Ziemi, 22 kwietnia i potrwa do 31 maja.

Źródło artykułu:wroclaw.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także