Stwórz plakat i hasło zachęcające do zakupu biletów. "Wygraj 90‑dniowy na obie strefy"
Organizatorem konkursu jest Zarząd Transportu Miejskiego.
10.11.2015 13:00
ZTM zamierza w ten sposób zachęcić mieszkańców stolicy do kasowania biletów komunikacji miejskiej. Główną nagrodą jest 90-dniowy kontrakt, ważny w 1. i 2. strefie. Swoje propozycje można zgłaszać do 27 listopada do godziny 16.00. Choć warszawiacy chętnie kupują bilety , to nadal około 5 proc. z nich wybiera ryzykowną podróż na gapę.
Stąd zrodził się pomysł, aby ten odsetek jeszcze zmniejszyć i skłonić niezdecydowanych do kupowania biletów ZTM. Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Po pierwsze wydrukować plakat , w wersji pionowej i poziomej formatu A3. Do tego trzeba dołączyć otwarte i zamknięte pliki do druku, zawierające hasło (na płycie CD lub DVD) oraz oświadczenie do pobrania na stronie Zarządu Transportu Miejskiego. Całość należy złożyć w jego siedzibie (00-848 Warszawa ul. Żelazna 61) do 27 listopada do godziny 16.00. Decyduje data wpłynięcia.
Chcecie 90-dniowy na dwie strefy? Przygotujcie hasło i plakat zachęcające do kasowania biletów.
— ZTM Warszawa (@ztm_warszawa)
Wyniki zostaną ogłoszone na stronie internetowej i profilu społecznościowym ZTM, 10 grudnia. Zwycięzca otrzyma 90-dniowy bilet, ważny w 1.i 2. strefie. Będzie go też mógł przekazać dowolnie wybranej osobie. Organizator zaznacza, że może przyznać wyróżnienie, którym będzie 30-dniowy kontrakt, ważny również w obu strefach biletowych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie ZTM.