RegionalneWarszawaRusza kampania informacyjna "Dzielnica Wisła"

Rusza kampania informacyjna "Dzielnica Wisła"

Poprawa czystości przestrzeni publicznych Wisły to jej główne założenie

Rusza kampania informacyjna "Dzielnica Wisła"

18.07.2014 18:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wraz z działaniami infrastrukturalnymi w ramach programu „Dzielnica Wisła” i drugiego etapu rewitalizacji, rusza kampania informacyjna skierowana do warszawiaków i turystów, zachęcająca do przyjemnego spędzania czasu nad rzeką a jednocześnie odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni publicznej.

To kontynuacja przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji „Nie rozbijaj się nad Wisłą”, której celem było namawianie do nie rozbijania butelek i szerzej – odnoszenia śmieci do kosza.

Akcja „Dzielnica Wisła”, oprócz zachęcania do dbania o czystość na nadwiślańskich plażach i bulwarach, ma przede wszystkim przedstawić je jako miejsca atrakcyjne przeznaczone do aktywnego wypoczynku i zabawy. Jako strefę wolności, w której wolno więcej niż w parku. Taką, w której można rozpalić ognisko, rozłożyć piknikowy koc, jeździć na rowerze i rolkach , biegać z psem.

Pojawiające się w akcji prośby o zachowanie czystości nad Wisłą mają uświadomić mieszkańcom stolicy wagę ich jednostkowego zaangażowania w dbanie o stan nadwiślańskiej infrastruktury. Organizatorzy planują przeprowadzić szereg działań w ramach kampanii. Będą to przede wszystkim akcje informacyjne prowadzone we współpracy z mediami, portalami społecznościowymi oraz klubokawiarniami nad Wisłą.

Kolejny element kampanii to poprawa infrastruktury wspomagającej utrzymanie czystości oraz dystrybucja wśród użytkowników nadwiślańskich brzegów gadżetów (np. koszulek, toreb, breloczków itd.), które pomogą w propagowaniu akcji i przypominaniu o jej założeniach.

Planowane są również akcje sprzątania i akcje performatywne, które zachęcą mieszkańców Warszawy do czynnego udziału w kampanii. Elementem działań będzie również seria filmów i spotów z przesłaniem akcji, które będą adresowane do różnych użytkowników przestrzeni publicznych.

Obraz
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)