Trwa ładowanie...

Napisz scenariusz gry komputerowej z Jakubem Szamałkiem!

Warsztaty poprowadzi współautor scenariusza do powstającej właśnie trzeciej części „Wiedźmina”

Napisz scenariusz gry komputerowej z Jakubem Szamałkiem!
dwxjosz
dwxjosz

Jak się pisze scenariusze gier i czym się one różnią od scenariuszy teatralnych i filmowych? Jak ważny jest scenariusz, dialogi i koncepcja fabularna podczas pracy nad grą typu „Wiedźmin”? Czy pisanie scenariusza gry komputerowej jest sztuką i czym się różni od pisania powieści? O tych i innych zagadnieniach opowie Jakub Szamałek, autor antycznych kryminałów „Kiedy Atena odwraca wzrok” i „Morze Niegościnne”, a także scenarzysta w zespole CD Projekt RED.

Podczas warsztatów uczestnicy nie tylko zasmakują w teorii, ale także spróbują swoich sił w praktyce. Pod okiem prowadzącego wspólnie napiszą dialogi na wybrany temat i zastanowią się, czy można je przenieść do gry. Warsztaty będą wymagały zaangażowania indywidualnego i zarazem pracy zespołowej – tak, jak to się odbywa w profesjonalnym zespole pracującym nad grą RPG.

Jakub Szamałek (ur. 1986) jest doktorem archeologii śródziemnomorskiej, ukończył Oxford i Cambridge, był stypendystą fundacji Billa i Melindy Gatesów. Jego debiut literacki „Kiedy Atena odwraca wzrok” otrzymał Nagrodę Czytelników Wielkiego Kalibru za najlepszy kryminał roku 2012. Obecnie pracuje nad scenariuszem do trzeciej części popularnej gry RPG „Wiedźmin”. W maju br. ukazała się jego druga powieść kryminalna „Morze Niegościnne”.

Warsztaty pisania scenariuszy gier komputerowych z Jakubem Szamałkiem PaństwoMiasto, ul. Andersa 29, Warszawa 8.06.2013, sobota, 13:00 - 15:00 Zgłoszenia: muza@businessandculture.pl

Podczas warsztatów będzie można kupić nową książkę Jakuba Szamałka „Morze Niegościnne” w promocyjnej cenie.

dwxjosz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dwxjosz
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj