Napisz scenariusz gry komputerowej z Jakubem Szamałkiem!
Warsztaty poprowadzi współautor scenariusza do powstającej właśnie trzeciej części „Wiedźmina”
Jak się pisze scenariusze gier i czym się one różnią od scenariuszy teatralnych i filmowych? Jak ważny jest scenariusz, dialogi i koncepcja fabularna podczas pracy nad grą typu „Wiedźmin”? Czy pisanie scenariusza gry komputerowej jest sztuką i czym się różni od pisania powieści? O tych i innych zagadnieniach opowie Jakub Szamałek, autor antycznych kryminałów „Kiedy Atena odwraca wzrok” i „Morze Niegościnne”, a także scenarzysta w zespole CD Projekt RED.
Podczas warsztatów uczestnicy nie tylko zasmakują w teorii, ale także spróbują swoich sił w praktyce. Pod okiem prowadzącego wspólnie napiszą dialogi na wybrany temat i zastanowią się, czy można je przenieść do gry. Warsztaty będą wymagały zaangażowania indywidualnego i zarazem pracy zespołowej – tak, jak to się odbywa w profesjonalnym zespole pracującym nad grą RPG.
Jakub Szamałek (ur. 1986) jest doktorem archeologii śródziemnomorskiej, ukończył Oxford i Cambridge, był stypendystą fundacji Billa i Melindy Gatesów. Jego debiut literacki „Kiedy Atena odwraca wzrok” otrzymał Nagrodę Czytelników Wielkiego Kalibru za najlepszy kryminał roku 2012. Obecnie pracuje nad scenariuszem do trzeciej części popularnej gry RPG „Wiedźmin”. W maju br. ukazała się jego druga powieść kryminalna „Morze Niegościnne”.
Warsztaty pisania scenariuszy gier komputerowych z Jakubem Szamałkiem PaństwoMiasto, ul. Andersa 29, Warszawa 8.06.2013, sobota, 13:00 - 15:00 Zgłoszenia: muza@businessandculture.pl
Podczas warsztatów będzie można kupić nową książkę Jakuba Szamałka „Morze Niegościnne” w promocyjnej cenie.