Legendarne modele Nike - już od soboty w Warszawie (ARTYKUŁ SPONSOROWANY)
Zobacz wystawę dokumentującą 40 lat innowacji w projektowaniu butów biegowych. Start w najbliższy weekend w WSS Chmielna 20
Czy kiedykolwiek zastanawialiście gdzie swój początek czerpie innowacja? Część zapewne odpowie, że jej źródło tkwi w wytężonej, wieloletniej pracy – kolejni, iż z przypadku. Jednak nikomu nie przyjdzie do głowy szukać jej genezy w... gofrownicy. To właśnie ten przyrząd kuchenny posłużył trenerowi lekkiej atletyki z Uniwersytetu Stanowego w Oregonie do stworzenia podeszwy butów biegowych. Tak właśnie rozpoczyna się historia nieustającego poszukiwania nieszablonowych rozwiązań – pomysłów, które są częścią historii innowacji Nike.
Bill Bowerman, bo o nim mowa, dał impuls do tworzenia projektów łamiących schemat, będących dowodem na myślenie poza pudełkiem. Koncepty takie, jak poduszka gazowa AIR, podeszwa Free – oddająca naturalny ruch stopy, czy tkana cholewka Flyknit, to tylko kilka z kilkuset przełomowych projektów jakie powstały na przestrzeni lat w Nike. Teraz, te nowatorskie rozwiązania zebrane razem będzie można zobaczyć i poczuć (prawie) wszystkimi zmysłami w samym sercu stolicy: w Warsaw Sneaker Store.
Genealogia Innowacji – to wystawa skupiająca niczym w soczewce wszystko, co najlepsze spośród projektów amerykańskiego koncernu. Instalacja swoją premierę będzie miała już w ten weekend: 27-28 września. Wśród zaprezentowanych modeli obecne będą niezaprzeczalne klasyki wszystkich stron globu, jak i smaczki, na które od lat polują sneakerheadzi.
Od legendy wschodniego wybrzeża USA: Air Force 1, która budowała swoją pozycję na boiskach Harlemu, przez kalifornijski numer 1: Cortez, czy też cenione przez mieszkańców starego kontynentu Air Max 1, aż po wyszukane style jak Air Mowabb lub Sock Racer – wszystko to i 24 inne modele będą na wyciągnięcie ręki już od najbliższej soboty.
Jeśli jednak to za mało, wpadnijcie sprawdzić przyszłorocznego debiutanta, będącego połączeniem technologii z miejskim sznytem: Flyknit Roshe Run.
Dla wszystkich tych, którzy będą chcieli jeszcze bardziej zgłębić historię marki ze swooshem w logo, przygotowano platformę online opowiadającą ponad o 40 latach poszukiwań nowości dostępną w sklepie.