JUż dziś, około godziny 17.00 tarcza drążąca TBM Krystyna rozpocznie drążenie tunelu między budowanymi stacjami C14 (Stadion Narodowy) a C13 (Centrum Nauki Kopernik),* przechodząc pod dnem Wisły*.
Długość odcinka wynosi ok. 930 metrów. Około dwa tygodnie po niej, ruszy druga z tarcz - Elisabetta.
Planowany czas ukończenia połączenia tuneli pomiędzy stacjami C14 (Stadion Narodowy) i C13 (Centrum Nauki Kopernik) to przełom sierpnia i września 2013 roku.
Centralny odcinek II linii metra będzie miał siedem stacji: Rondo Daszyńskiego, Rondo ONZ, Świętokrzyska, Nowy Świat - Uniwersytet, Centrum Nauki Kopernik, Stadion Narodowy i Dworzec Wileński.
Na dalszych zdjęciach zobaczycie, jak wygląda obecnie stacja metra Stadion Narodowy