Chcą zasłonić cały PKiN reklamami!
Do Ratusza zgłosiły się agencje, które w zamian za zgodę na rozwieszenie na fasadach budynku ogromnych bannerów, gotowe są sponsorować wyczyszczenie PKiN
Czy Pałac Kultury i Nauki zostanie opakowany w potężne reklamy? Właśnie się pojawił taki pomysł. - czytamy w Se.pl. Do urzędu miasta zgłosiły się bowiem agencje reklamowe, które w zamian za możliwość rozwieszenia na wszystkich fasadach budynku ogromnych bannerów, zasponsorują piaskowanie budynku. Całego - od parteru po iglicę.
Propozycja jest kusząca, ponieważ taki sposób renowacji, potrzebny zresztą PKiN-owi, to koszt rzędu nawet 30 milionów złotych! Dodatkowo można dokonać dodatkowe prace, np. wymienić niektóre, zniszczone płyty budynku.**
- Miasta na taki wydatek nie stać, dlatego będziemy się zastanawiać nad tą propozycją - zdradza serwisowi Jarosław Jóźwiak, wicedyrektor gabinetu prezydenta Warszawy.
Reklamy tak, ale nie za wszelką cenę. -* Nie możemy sprzedać Pałacu tanio. Ani pozbawić się możliwości decydowania o wyglądzie reklam, które miałyby tam zawisnąć*- komentuje sprawę Grzegorz Piątek, nowy naczelnik wydziału estetyki miejskiego biura architektury, który niedawno przekonywał, że będzie walczył z reklamami wielkoformatowymi.
Czy mamy właśnie przykład takiej walki z reklamami?