Value Media tworzy grupę komunikacyjną
Dom mediowy Value Media, specjalizujący się do tej pory w
kampaniach internetowych tworzy grupę komunikacyjną, w której skład
wejdą dział odpowiedzialny za budowę i tworzenie strategii
komunikacyjnych, dział planowania i zakupu mediów oraz dział
egzekucji kreatywnych zarówno off jak i on-linowych.
09.09.2008 08:00
- Bardzo dokładnie obserwujemy to co dzieje się obecnie w zakresie komunikacji i mediów, ich wysokiej fragmentaryzacji, coraz większego clutteru reklamowego oraz zmieniających się postaw konsumentów. W dzisiejszym świecie odbiorcy niepostrzeżenie przejmują kontrolę nad tym kiedy, gdzie i jak konsumują media. Obserwacja zmieniającej się rzeczywistości prowadzi nas jasno do zmiany modelu komunikacji marketingowej, w którym od zwykłego planowania i kupowania powierzchni reklamowej idziemy w kierunku kreowania rozumianego szeroko procesu komunikacji, który oparty jest na relacjach i doświadczeniach. W tym procesie czas i zaangażowanie konsumentów poświęcone na dialog z marką będą kluczowymi czynnikami jej sukcesu - mówi Maciej Hutyra, prezes Value Media.
Osobą, która będzie odpowiedzialna za stworzenie i kosolidację Grupy będzie Jacek Kołtonik, do niedawna Managing Director Fastbridge, komórki interaktywnej domów mediowych Initiative i BrandConnection.
Elementem uzupełniającym kompetencje Value Media będzie unit technologiczny oferujący rozwizania adserverowe, jak również będący dla grupy centrum rozwoju narzędzi planistycznych i ekonometrycznych.
Jacek Kołtonik, absolwent Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu. Karierę zawodową zaczynał w CR Media Consulting przechodząc przez wszystkie stopnie od Junior Media Plannera do dyrektora Departamentu Internet. Kolejnym etapem kariery zawodowej była praca na stanowisku Managing Directora Fastbridge, komórki interaktywnej domów mediowych Initiative i BrandConnection.