TVP wybrała 4P Research Mix


Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczące
sponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.

4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brał również TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiej badania telemetryczne.

Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacji marketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści i zagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystuje product placement, a także dla programu, w którym jest stosowany oraz dla widzów stykających się z takim przekazem.

Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, które odbędą się w drugiej połowie lipca br.

Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP: "SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jak miłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50 tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie i wyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej na rodzinę.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)