RegionalneTrójmiastoKonkurs na strategię marki Gdańsk

Konkurs na strategię marki Gdańsk


Gdańsk ogłosił konkurs na koncepcję strategii marki. Zwycięzcą
konkursu zostanie ten wykonawca, który zaprezentuje najciekawszą
oraz najbardziej kompleksową koncepcję strategii marki Gdańsk.

26.07.2007 08:00

Strategia, która jest przedmiotem ogłoszonego właśnie konkursu, ma zdefiniować najważniejsze składowe marki Gdańsk oraz określić istotne elementy strategii komunikacji społecznej i komunikacji marketingowej. Uczestnik konkursu, który przedstawi najlepszą w opinii Sądu Konkursowego koncepcję, otrzyma zamówienie na opracowanie całości Strategii Marki Gdańsk.

Warunki konkursu dopuszczają możliwość udziału szerokiego spektrum podmiotów, w tym osób fizycznych, które muszą się jednak wykazać wcześniej przygotowanymi opracowaniami z zakresu strategii marki i posiadają wystarczające zaplecze lub partnerów do przeprowadzenia badań na rynkach krajowych i zagranicznych.

Potencjalni wykonawcy zainteresowani udziałem w konkursie do 17 sierpnia 2007 roku muszą złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie.

- Wiele miast na świecie dawno już dostrzegło, że marka miasta kojarząca się zwykle z jego nazwą, ale także charakterystycznymi elementami materialnymi (przestrzeń, zabytki, gmachy, domy, ulice, parki, rzeźby etc.) i niematerialnymi (historia, tradycja, ludzie) jest we współczesnym świecie postrzegana podobnie jak marki znanych dóbr i usług konsumpcyjnych - mówi Anna Zbierska, kierownik Referatu Promocji Miasta. - Marka jest dla miasta sprawą kluczową; niezmiernie istotna pozostaje reputacja marki, bez której znajomości niemożliwe jest podejmowanie sensownych działań komunikacyjnych. Miasto jest strukturą otwartą i funkcjonuje w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Z tego powodu należy nie tylko dostosowywać strategię działań do aktualnych potrzeb, ale także umiejętnie je wyprzedzać i kreować. Oczekujemy, że świeże spojrzenie z zewnątrz pozwoli nam lepiej dopasować zestaw narzędzi służących promowaniu marki miasta, które okażą się efektywne w warunkach zaostrzającej się konkurencji krajów, regionów i
miast.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)