Trwa ładowanie...
d2qr1ov
Foxlife
11-04-2008 08:00

Telewizja Foxlife wyrzuciła miliony dolarów na ulice Warszawy

Kanał filmowy Foxlife w niekonwencjonalny sposób zachęcał widzów do
oglądania nowego serialu "Dirty Sexy Money". W dniu emisji
pierwszego odcinka produkcji opowiadającej o absurdalnie bogatej i
zepsutej rodzinie z Nowego Jorku bohaterowie serialu częstowali w
Warszawie przechodniów szampanem i rozrzucali po ulicach pieniądze.

d2qr1ov
d2qr1ov

W ramach akcji przeprowadzonej 9 kwietnia, w dniu premiery serialu "Dirty Sexy Money" w kanale Foxlife, na ulicach Warszawy pojawiła się luksusowa biała limuzyna z postaciami z serialu. Samochód ochraniany był przez nowojorskich stróżów prawa, którzy w amerykańskim radiowozie torowali drogę serialowej rodzinie Darling. Uczestnicy tego niecodziennego happeningu odgrywali bowiem bohaterów "Dirty Sexy Money", częstując dorosłych warszawiaków szampanem i rozrzucając na ulice serialowe miliony dolarów. Na przechodniów czekały też prezenty - gadgety z serialu "Dirty Sexy Money" oraz upominki od Radia Kolor i Cyfrowego Polsatu - partnerów akcji. Niespotykane pojazdy i odświętnie ubrani ludzie na ulicach w centrum Warszawy, spotkali się z ogromnym zainteresowaniem, ze strony nic nie spodziewających się przechodniów i turystów

Partnerem medialnym akcji było Radio Kolor, nadające cały dzień relacje z wydarzenia. Reporter rozgłośni wprost z limuzyny w wejściach live zachęcał słuchaczy do spotkania się z bohaterami serialu. Bohaterom akcji, cały dzień towarzyszył fotograf i operator filmowy. Zdjęcia z wydarzenia znajdą się na stronie rozgłośni, a sfilmowany happening jako zabawne video trafi wkrótce do najpopularniejszych portali internetowych: youtube.com, wrzuta.pl, maxior.pl, metacafe.com i rozprzestrzeni się na kolejne witryny.

Akcja happeningowa była punktem kulminacyjnym promocji "Dirty Sexy Money", która trwała na antenie Radia Kolor od 2 kwietnia. Słuchacze odpowiadali na pytanie "Co byś zrobił, gdyby Twoja rodzina miała 34 miliardy dolarów tak jak rodzina Darling?" i zdobywali serialowe gadżety.

Obsługą kreacyjną i organizacją akcji zajęła się agencja reklamowa Redman Projekt. Pomysłodawcą projektu był kanał filmowy Foxlife, w którym po raz pierwszy w Polsce można oglądać serial "Dirty Sexy Money" - w każdą środę o godz. 22.00.

d2qr1ov
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qr1ov
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj