PolskaTelemarketingowa kampania wyborcza

Telemarketingowa kampania wyborcza


Listy, odwiedziny w mieszkaniach to tylko niektóre z form bezpośredniego dotarcia do wyborców stosowanych w tegorocznej kampanii. Niektórzy warszawiacy otrzymują też telefony, gdzie słyszą nagrane głosy kandydatów na posłów.

18.09.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

O tej formie agitacji jako pierwsza napisała wtorkowa Gazeta Wyborcza. Dotychczas telemarketing wykorzystują w swej kampanii Jerzy Hertel (PO) i Wiesław Kaczmarek (SLD).

Ta metoda wydaje mi się o wiele bardziej efektywna niż na przykład tapetowanie miast tysiącami ton makulatury. Ponadto jeśli ktoś chce, w każdej chwili może odłożyć słuchawkę - powiedział Kaczmarek.

Odłożenie słuchawki przez potencjalnego wyborcę nie oznacza jednak automatycznie, że jego telefon będzie znowu czynny. Dopóki obie strony nie rozłączą się, telefon pozostaje zablokowany - powiedział Mariusz Loch, rzecznik warszawskiego oddziału TP SA.(mon)

kampaniawarszawawybory
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)