Pozują i śpiewają, by kupić dzieciom buty
Akcja wciąż się rozbudowuje i ma coraz szerszy zasięg. W tym roku całkowity dochód ze sprzedaży kalendarzy i płyty przeznaczony zostanie na zakup obuwia zimowego dla dzieci z ubogich rodzin, Fundację TVN "Nie jesteś sam" oraz - po raz pierwszy w tym roku - Fundację Rak’n’Roll Magdy Prokopowicz. – Cudowni ludzi oddali swoje twarze, talent, czas oraz muzykę, aby powstało arcydzieło. Teraz kolej na wsparcie akcji przez nas wszystkich i jednocześnie niepowtarzalna okazja do podwójnego podarunku, bo przecież obdarowując kalendarzem czy płytą bliską osobę, wspieramy także ważne przedsięwzięcia. To niesamowita symbioza – zachęca na stronie fundacji jej założycielka Magda Prokopowicz.
Dodatkowo z pieniędzy z tegorocznej akcji zostaną zorganizowane wakacje dla dzieci z ubogich rodzin, podczas których twórczo zaopiekują się nimi bohaterowie kalendarza – będą prowadzili zajęcia z muzyki, aktorstwa, filmu i tańca.
Na zdjęciu Tomasz Makowiecki.