Sprzedaż reklam tylko przez Biuro Sprzedaży Time
Od 1 lutego zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do Grupy
Radiowej Time mogą być dokonywane jedynie bezpośrednio w Biurze
Sprzedaży Time SA.
01.02.2008 08:00
- Decyzja ta podyktowana jest koniecznością dostosowania serwisu sprzedażowego do zakresu oferowanych usług oraz korzyściami dla klientów i reprezentujących ich agencji, jakie wynikają z zawierania umów bezpośrednio z Time SA - czytamy w komunikacie.
W 2008 r. Time SA oprócz sprzedaży czasu reklamowego swoich stacji wprowadził na rynek rozwiązania z zakresu planowania kampanii radiowych oraz budowania celowych ofert cross-mediowych wykorzystujących on-line, prasę, radio oraz eventy muzyczne.
Sprzedaż czasu reklamowego w ramach pakietów, w tym: Drapacz Chmur i Drapacz Chmur Young pozostaje na tych samych zasadach, co w 2007 roku.