Polska"Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" - zachęca Greenpeace

"Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" - zachęca Greenpeace

Pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" trwa kampania
Greenpeace zachęcająca do oszczędzania energii. Akcja wykorzystuje
niestandardowe formy przekazu.

06.05.2009 | aktual.: 06.05.2009 08:31

Kampania Greenpeace pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" promuje walkę z globalnym ociepleniem przez oszczędzanie energii. Kreacja w formie graffiti pokazuje niedźwiedzia na krześle elektrycznym, co ma symbolizować wszystkie gatunki zagrożone wymarciem. W kampanii wykorzystywane są również fosforyzujące naklejki z podziękowaniami za wyłączenie prądu.

Akcja od końca marca jest prowadzona na koszulkach i ścianach, na których naklejki i graffiti umieszczane są obok włączników światła. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
greenpeaceenergiaoszczędność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)