"Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" - zachęca Greenpeace
Pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" trwa kampania
Greenpeace zachęcająca do oszczędzania energii. Akcja wykorzystuje
niestandardowe formy przekazu.
06.05.2009 | aktual.: 06.05.2009 08:31
Kampania Greenpeace pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" promuje walkę z globalnym ociepleniem przez oszczędzanie energii. Kreacja w formie graffiti pokazuje niedźwiedzia na krześle elektrycznym, co ma symbolizować wszystkie gatunki zagrożone wymarciem. W kampanii wykorzystywane są również fosforyzujące naklejki z podziękowaniami za wyłączenie prądu.
Akcja od końca marca jest prowadzona na koszulkach i ścianach, na których naklejki i graffiti umieszczane są obok włączników światła. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.